BAŞUCU KİTAPLARIM

Kitap okumayı seven bir insanım.Bu işi uzun yıllardır düzenli yapmaya çalışıyorum.Okumadan,bir şey öğrenmeden yatağıma girip,uyuduğumu hatırlamıyorum.Yatsam da uyuyamam herhalde.

Her başlanan yeni yılda,o yılında ajandasını alarak gün gün,hafta hafta,ay ay okuduğum her kitabın,yazının,öğrendiğim her yeni bilginin özetini bulabilirsiniz.Bir karınca misali yıllarca, o bilgi küpümü azar azarda olsa sabırla doldurmaya çalıştım.Sonra bir zaman geldi,o küp taşmaya başladı,şiir ve yazılarıma dönüştü.

Bu düzenli okuma sürecinde öyle kitaplarla tanıştım ki, o kitaplar beni derinden etkilemiş, muhasebe yapmaya sevk etmiş ve bana çok şeyler vermiştir.Bugün faydalı olacağını düşündüğüm o kitapları sizlere yazacağım ve okumanızı tavsiye edeceğim.Düzenli okuyanlarımız zaten bazılarını alıp, okumuştur sanıyorum…

1. Beyaz Zambaklar Ülkesi (Grıgory Petrov)
2. Martı (Richard Bach)
3. İnsan Ne İle Yaşar (Tolstoy)
4. Simyacı (Paulo Coelho)
5. Köprü (Ayşe Kulin)
6. Bir Çift Yürek (Marlo Morgan)
7. Denemeler (Montaigne)
8. Martin Eden (Jack London)
9. Faust (Goetho)
10.Kendime Engel Olmayacağım (R.Şükrü Apuhan)

Yazdığım bu 10 kitap, hayata bakışımı değiştirmiş,güzelleştirmiş,okuma arzumu ve şevkimi arttırmıştır.

Sizlere tavsiyem,başucu kitabı yapabileceğiniz bu kitapları temin edin,okuyun,etrafınızdaki insanlara okutun,evinizdeki kitaplığınızda devamlı bulundurun ve arkadaşlarınızın özel günlerinde hediye olarak veriniz.

Çok sevdiğim, hayat prensip ve düsturum yaptığım şu sözle yazımı bitireyim.

Bilge der ki: “ Bir insanın kalitesi; öğrenip,öğretmek ve başkalarını aydınlatmakla belli olur.Bilmediği halde okuyup öğrenmeyi düşünmeyen, öğrendikleri ile kendini yenileyip başkalarına örnek olmayan kimse bu ülke adına hakiki görevini yapmıyor demektir.”

Görüşmek dileğiyle…Saygılar.

MUSTAFA GÜR

( Başucu Kitaplarım başlıklı yazı seçkin tarafından 9.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.