1 Eylülü Düşler İken


             EYLÜL'Ü DÜŞLER İKEN
 Pırıl pırıl  arzuları, güz gülüne döndürme;
     Hüzünler yaprak döksün, Eylül'ü düşler iken
    Yüzünün gamzesinde, tebessümü söndürme;
     Gülüm! Bahardan donan, Eylül'ü düşler iken.

     Haydi uzat elini, hasretin  buram buram,
     Vuslat gülşeni öpsün,Eylül'ü düşler iken.
     Tam on bir ay kavruldu, işte ahacık şuram;
      Gülüm! bülbülüne kan, Eylül'ü düşler iken.
       
      Dudağından içmeli, ab-ı hayat suyunu,
      Kollarında  uçmalı, Eylül'ü düşler iken,
      Çoban yıldızı  çalsın, aşkımızın toyunu;
      Baki pembeye boyan, Eylül'ü düşler iken.
     
       Bolca hüzün hazan var,  kör gönüllere ibret,
      "Can'ı ecel alır" can,  böyle buyurur ayet,
     " İpe un sermek"  ise; asıl maksadın şayet;
      Ekim'e kadar dayan, Eylül'ü düşler iken.
     Kadir KOCA
     12.12.2014
NOT:Bu şiir sitemizde süren "imeceden"alınan bana ait dörtlükler olup geleneğe uygun olup olmadığını  bilmiyorum.Bir kaç arkadaştan görüş aldım. Çok normal bir durum olduğunu söylediler.Halen kafa karışıklığını tam gideremedim .Aykırı ve etik olmayan bir durum var ise site yönetiminden arzım şiirin kaldırılması yönündedir..Selamlar...
      
      
( Eylülü Düşler İken başlıklı yazı Kadir Koca tarafından 12.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.