[if gte mso 9]>

CAN DOSTUM EMİLİ YE;

SENİN  GİBİ  BİRİ  DOĞMADI, DOĞMAYACAK  BİR  DAHA…

SEN  BENİM  BİRİCİĞİMSİN, YAŞAMINDA

KENDİ  DÜŞÜNCELERİNİ  DÜŞÜNECEK , YAŞACAK

VE  KENDİ  DÜŞLERİNİ  GÖRECEKSİN…

 

SEN  TEK  BAŞINA, BEN  TEK BAŞIMA

GİZLİ  YOLLAR  VAR  KALBLERİMİZDE,  RUHLARIMIZDA

BİZİ  BİZE  BAĞLAYAN,  VAZGEÇİLMEZ  KILAN.

ELİMDEN  EN  ÇOK  TUTAN,HEP  YANIMDA  OLAN, ANLAYAN DOST.

 

DÜŞÜNEN, AKILLI, OKUMUŞ, DUYGULU,İNCE RUHLU

FARKINDALIĞININ  FARKINA  VARAN,

İNSANLAR  HEP  YANLIZDIR  ASLINDA…

UNUTMA Kİ;HİÇ GÖZYAŞI DÖKMEMEK YAŞAMAMAKTIR ASLINDA…

 

KENDİN  OL, KENDİNİ  BUL , HEP AŞK  İÇİNDE  YAŞA.

ONURLU, KENDİNDEN  ÖDÜN  VERMEYECEĞİN

BÜYÜK ,DEĞERLİ  BİR  YAŞAMIN  OLACAĞINI  SEZİYORUM…

SENİ  NEDEN  VE  NE  KADAR  ÇOK  SEVDİĞİMİ  ANLADIN MI ?

 

                                       MERAL İŞLEYEN TUFAN

 

 (BU ŞİİRİMİ CANIMDEN ÇOK SEVGİGİM KARDEŞİME, DOSTUMA YAZDIM.ONU BİR KARDELEN GİBİ GÖRÜYORUM.BÜTÜN ZORLUKLARA RAGMEN 2 ÜNİVERSİTE BİTİRDİ.KENDİSİ ŞUAN MİGROSTA KİMYA VE GIDA MÜHENDİSİ YÖNETİCİ DENETİMCİ OLMA YOLUNDA İLERLİYOR.ONU OKUTTUGUM İÇİN BENİMLE GURUR DUYUYOR.MADDİ VE MANEVİ BÜTÜN UMUTLARIMI YIKMADIĞI VE AZMİ İÇİN TŞK EDİYORUM KENDİSİNE...BİR İNSANI YAŞATMAK VE KURTARMAK BÜTÜN BİR DÜNYAYI KURTARMAK GİBİDİR ASLINDA.MERİ.)

 

( Can Dostum Emili Ye; başlıklı yazı MERAL TUFAN tarafından 12.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.