[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE


“Arkadaşlarımı seçerken nelere dikkat etmeliyim ? “ sorusuyla zihni veya yüreği meşgul etmenin hiçbir anlamı yoktur. Sıkıntıya düştüğün anda otomatik filtre devreye girer. Gidenlerin ayak sesini bile duyamazsın.(2014)

 

 

Vuslata açılmayan bir ölüm penceresi cehennemî kasırgalarla kapanır.(2014)

 

 

“Söz” değerlidir.” Laf ”la özdeyiş mirası bırakılamaz.(2014)

 

 

Açılan her kreş toplumun kalbine yerleştirilen bir bombadır. Ailesinden uzak kalarak büyüyen her çocuk da yerleştirilen bombanın pimini çekmeye adaydır.(2014)

 

 

Bir mazlûma tebessüm etmeyi öğrenemeyen yürek, hüzün mehtabının kölesi olur.(2014)

 

 

Edeb, fıtrata sadâkatla büyür. Fıtratına  kanâ’at etmeyi bilmeyenden  hayâ  beklenemez. .(2014)

 

 

Bedenlerine harâm bulaşanlardan yardım elinizi çekmeyiniz. Rûhlarına harâm bulaşanları ise, “kalpleri mühürlendiği” için , Allah'a havale ediniz.(2014)

 

 

Harâmla beslenen sevgi tutkudan öteye gidemez. Bu nedenden dolayı sevginin helâl süt emmişi makbûldür. (2014)

 

 

İzotermleri uyuşan yüreklerin kurduğu yuvalardan huzur sesleri yükselir. .(2014)

 

 

Soyut bir âlemin resmi somut bir âlemin fotoğrafından daha kalıcı ve daha değerlidir. Çünkü her somutluk ölümle tanışmaya mahkûmdur.(2014)

 

 

 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-19 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 1.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.