Sırılsıklamım bugün; gece güneşe küsmüş ben de aşkın arka bahçesinde...

   Senden kalan külleri savuruyorum gamzelerine kırılmış cümlelerimle rüzgara direniyorum . Kipriklerim hayal üzerine yazılanlara bakarken duyduğum son martının sesinde arıyorum seni . Bir anlık güneş tutulmasıyla yağmurlu uzun bir yolu yürüyorum da gün batımına teslim ediyorum şehrimin kalan çakıl taşlarını, tırpan yemiş düşlerini. Bilmediğim yollara çıkıyor sabahlarım yine sol yanımda sızıyla uyanıyor dünler.


   Sana yazıyorum sen(i)… sus pus yarınımda satırlar. Dudaklarımda soğuk mevsim telaşı soyu tükenmiş mavi rengin hala yüreğimde. Yüzünün coğrafyasını çiziyorum hayalimde tuvale son fırça darbesi tuzu damağımda kalan dudağına . Parmak uçlarımda taşıyorum dünyayı. Dua niyetine söylerken ismini dilden dile geçer sözlerim söz olmaktan çıkar bir ok misali saplanır sırça köşküme. Süzülsün ruhum dudaklarımdan sensiz dualara kalkacaksa kollarım. Bir ümit şarkısı rüzgarın kanatlarına duy sesini…
     

        Sisli akşamlara şahit tutulan sesimle son nefesimle sesleniyorum sana bir sürgündeyse bakışların kağıda yürüyen yorgun kelimelerimin son isteğidir kelepçeli ismin ...


   Kardelenler gibi yaşlı gözlerle karşılıyorum sabahı. Yazısı silinmiş kağıtlar yüzdürüyorken başkaldırıyor kelimelerim içimde kalan son maviyle şahlanıyor sevda…
Üç noktayla biterken her satır devrik cümlelerimle karşılayacağım yine seni gel bekletme .Gökyüzüme sığmayan bulutlarda hasret Hüzünbaz gönlüne… Mavi denizlerin mavi düşlerinde bulduğum sevgili, gecenin saçlarından süzülürken renkler sonsözüm seni seviyorum.


( Sırılsıklamım Seninle başlıklı yazı nazlı can tarafından 3.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.