Kimbilir ne vadlerle belki tanıdğın belkide tanımadığın bir adamla adresi belli olmayan bir yola doğru gidiyordun!? Belkide bildiğin  uzaktan merhabalaşıpda kandığın, ne olduğu  belrsiz  canavar ruhlu tanımadığın bir adamla, kimbilir ne vadlerle kandırıldında... seni hedef seçen o acımasız.... nasılda kıydı  senin  o körpe bedenindeki canına....

o güzelim yüzüne hiç bakmadımı!? Saçlarıyın teline nasıl kıydı! Tek suçunsa kadın olmaktı! Bağnaz anlayışın karşısında!.... Onlar erkekya İdam fermanını çoktan hazırladı!... Sen bunun farkında bilene değildin?... Belkide pilanlı projeliydi!?  Öyle ya istedikleri gibi hedefleri belli!...

Senin fikrin orada tamamen yetersiz kalmış!... Belki  karşı koymak için direnmişin?! Tamam! "O acımasız mahluk senin direnmelerine bilene aldırmamış! Belliki pis emellerine ulaşıp.... senin güzelim hayat ağacı olan bedenini canını nefesini! Doğanın sana sunduğu papatya bedenini.....ah be güzelim bir çırpıda soldurmuş!

En acımasızıda nasıl ateşle oynamış! Sana bakılmaya kıyılmayan bedenini nasıl ateşe vermiş!? Özgecan canım... Bilsen enderinden yaktın! Senin gibi bizlerde yandık aynıydı kaderlerimiz! Kadına uzanan eller kırılsın! Kadına atılan kara lekeler!? Erkek egomanyasında serbest olduguna göre!? Ben bunu böyle düşünen o erkeklerin! Aslından şüphe edrim!...


Olsa olsa ondan pisko manyak olur!? Oysa bizler değerleri olan toplumuz Kadın olarak ne çabukta unutulduk! Kadın bir ana kadın bir bacı kadının  bir baş tacı olduğunu nasılda unutduk!?... Utanın lan bunu kim yaptıysa utanın!!... Toplumun yüz karaları hepimiz Özgecan'ız Özgecan'ız!!

Canım seninle hepimiz girdik beyaz kefenle  kara toprağa!! Daha hevesini almadan bu dünyadan Özgecan'ım Özgecan'ım...  Allahım sabırlar versin O güzelim elleri öpülesice Annene babana...Özgecan'ım Bütün kadınlar girdi beyaz kefenle şimdi seninle kara toprağa...

"Dönü$ Korkmaz" 16.02.2015 Wederath`dan


( Özgecanıma başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 21.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.