** Kimsenin beynine, yüreğine, zamanına, cebine yük olmadan yaşayın.

** Allah ; kulların kaderlerinin mimarıdır. Kullar ise; bu çizimde hayatlarının mühendisleridir.

** Haliniz, durumunuz ne ise ; onu olumlu veya olumsuz değiştirecek tek gücün kendiniz olduğunu unutmayınız.

** Bırakın onu bunu sorgulamayı. Kendinizi inceleyip sorgulayın yeter de artar bile.

** Bırakın kahraman olma uğraşını; insan olun yeter.

** Üstün hasletlerle çizdiğiniz rotanıza pes etmeden bağlı kalırsanız; bir gün onur ve şeref alkışları ile karşılanırsınız.

** Çabanıza bağlı alın terinizle elde ettiğiniz her şey çok değerlidir.

** Sevginiz kadar; kucaklarsınız etrafınızı ve var olursunuz.

** Karşınızdakileri basma kalıplar içinde mahkum etmek yerine; yeni fikirlerle mücehhez hale getirerek her sahada etkilenir ve etkiler hale sokmak insanlığa en büyük hizmettir.

** Mana veremediklerimizi anlamlandıranlar ; insanın düşünce ufkunu açan üstün varlıklardır.

** Ağlayanla ağlamak; karşınızdakine en büyük moraldir.

** Karşınızdakileri tanırsanız; kendinizi onlara daha rahat tanıtırsınız.

** Ne kadar kamufle edilse de ; gerçekler mutlaka üste çıkacaktır.

** Doğru ve dürüstsen ; hayatın gülistanlıktır.

** Dünyanın en büyük hazinesi erdemli olmaktır.

** Cömert olmaktan kaçınmayınız.

** Kendi yürüdüğüne değil; yürütene şükürle  eğil.



**** YEDAŞ (Elektrik dağıtım şirketi) hizmet aracına bir slogan yazmış : " ENERJİMİZİ SİZDEN ALIYORUZ !!!"... Madem öyle de neden bize para ile satıyorsunuz ? Hem de iki üç gün fatura ödenmese kesip; açmak için borç tutarından çok açma ücreti alıyorsunuz ? Kullanmayın kardeşim benim enerjimi !!! Ben jeneratör müyüm be ?

**** Hep kutlar dururuz kandilleri. Bende kutluyorum BERAT KANDİLİNİZİ ! İyi, hoş ta ah birde hem bu fani ve hem de ebedi dünyamızda BERAAT edebilseydik !...

 

 

 

NOKTA

Allah biliyor ya
Kör şeytan diyor ki
Koy şu sevdaya
Noktayı


Sonra 
Gönlünce sıkıca
Sar
Hülya'yı ! 



( Yaşam Heybemden-- 2 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu