Sensizlige alışamadım bir türlü sevmeyenim cikmiyorsun hiç aklimdan anlaşılmaz biri olmaya başladım o eski neşeli yaşama heyecani olan adam yok artık dostlar sorar oldu ne oluyor neyin var diye hiç diyorum hiiiiç deyip geçiştiriyorum ama öyle bir hiçki sevmeyenim içinde kızılça kıyamet kopan çalan her şarkıyı bizim sarkimiz zannettiren ve adının her gectiginde bir kez daha öldüren kocaman bir hiç. Bak saat 12 ye vuruyor yine sevdigim ve bu saatlerde başlar sensizligin sessizligi tirmalamaya kulaklarimi bu saatlerde gelir gözlerin gözlerime başlarım ağlamaya ve bu saatlerde hissediyorum ellerimin soguklugunu önceden elinin sıcaklığınin islattigi avuclarimi artik göz yaslarim islatiyor bu sessizlik beni çok korkutuyor sevmeyenim...
( Sensizlik Sessizlik başlıklı yazı cebrail61 tarafından 8.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.