**** Dar ağacıdır dünya. İp boynunuza takılmasın istiyorsanız insan gibi yaşayınız.


**** Duruşunuz, konuşmanız ve susuşunuz kristal olsun.


**** Bakıyorsa, dinliyorsa, gülüyorsa, anlatıyorsa insan gibi; ona gidin hemde koşarcasına .


**** Karşınızdakini sözlerinizle düşündürmek hüner ister.


**** Öyle söylemler vardır ki asla erozyona uğramaz.


**** Taş değil bazen kaya oturtmak lazım gediğe.


**** Bir gün unutulmuş hayata başlamak nasip ise; hani şu karanlıkları bulayan renkleri unutmayın asla.


**** Bir ağlamalarda ; bir gülmelerde ve birde hayal ile umutların ortasında yaşamak.
Tükenmekte ışıklar haleli ve titrek; ama umutlar hala yaşamaya örsek 


**** Ninnilerle büyütüldük eşliğinde masalların ; ondan olsa gerek mutlu olmayışların.


**** Kimseye " affedin beni" dememek için de hep dikkatli davranın. Çünkü bu talep karşınızdakinin sizi daha çok ezmesine vesile teşkil eder.


**** Kötülük görenden daha çok ; yapan zarardadır.


**** Sen gittin sanıyorsun ya kendini bir tanem. Vallahi burada bana bırakmışsın her şeyini. Haber vereyim dedim ; bilesin istedim. Sabah kalktığında arama diye kendini.


****Gitmek ve kalmak. Bir derede bir arada gibi. Ne iradesi, takdir-i ilahi hepsi.


**** Aslında ne çıldırmaya gerek var, ne sarhoş olup nara atmaya. Ne dövmeye, ne sövmeye. Oturup beste yapmalı, şiirler yazmalı, hep sevmeli okşamalı, öpülmeli elleri kadınlarımızın. Onlar mimarı yarınlarımızın.



***  Dualarım içimde inciler gibi dizili ve pırıl pırıl . Sen Rahman ve Rahim Olan Allah'ım rahmetine muhtacım. Ben senin esirin ve eserinim ; beni tuvallerde mahzun ve boynu bükük bırakma ; aşkınla yanan kulunu sevindir Allah'ım.

***  Müjdeler fısıldansa yüreğime; dinlensem serin gölgelerde , saçlarımı okşasa efil efil esen rüzgar ve pınarların şırıltısına karışsa kavrulmuş dudaklarım.

*** Arayışların alınlarda cevap bulduğu; umutların şaha kalktığı, gamın kederin izale edildiği, dertlerin devrildiği , sığınışın olduğu yerdir secde.

*** Ahlak kuralları, yaşam biçim ve davranışları, hak hukuk , beşeri münasebetler surelerde ayet ayet belirtilmiştir. Temeli baz alındığında; başkaca ahkam kesmelere, yol göstermelere gerek yoktur. Birilerinin nemalanması söz sahibi olması soytarılıktır.

*** Siz hiç umutlarınızla, şiir ve şarkılarınızla doyura bildiniz mi geceleri ve yapabildiniz mi köpüklü keyif kahvesini ?


*****Etraf hep sen; nereye baksam ne yana dönsem. Kendimden çok seni bilmek, düşünmek ve beyazlar içinde bembeyaz olan; ölesiye ve öylesine seni istemek.
Unutup kendimi sen olmak, sana bürünmek baştan aşağı ve gelip her an kapanmak kapında.

***** Senin her halin neden bu kadar farklı ki ? Ne var sende böyle; beni yıllardır senden ayırmayan .

***** Her gün can vermeden ölmek nefes nefes özleminde.

( Yaşam Heybemden --- 12 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 7/13/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu