Türk soyunu kurtaran,çok özel bir liderdin,şimdi köle gibiyiz,bu sırrı çözemedim.
"Kadın temelimiz" der haklarını överdin.şimdi çoğu türbanlı,bu sırrı çözemedim.

Bağımsızlık uğruna,çok cephede savaştın,bayrağa kavuşarak,uygarlığa yol açtın.
Cumhuriyeti kuran, idealist tek baştın,padişahlık isterler,bu sırrı çözemedim.

Bozkırda çiftlik kurup,teknik tarım gösterdin,Anadolu toprağı,zengin verimli derdin.
Asrın bilgileriyle,eline sanat verdin,üretim yapılmıyor,bu sırrı çözemedim.

Pejmürde de olsalar,yabancıya imrenir,çirkin gösterişlere,özgürlükcülük denir.
Güneşin ışınları,mumlarda etkilenir,basın gerçeği saklar,bu sırrı çözemedim.

Koyduğun tüm ilkeler,onlara zehirli ok,seni inkâr edenler,eskisinden daha çok.
Siyaset yapanların,toklarıysa daha tok.alınteri haramdır,bu sırrı çözemedim.

İki fikir çarpışır,şimdi Anadolu'da,fiilen kanlı bıçaklı,makam hırsı sonucu,
Bölünme devrindeyiz,karışıktır yolu da,haritanın çizdiği,bu sırrı çözemedim.

Neredesiniz şimdi,ay-yıldız âşıkları,akşama işarettir gün düşümü ikindi 
Kırılmalıdır artık,softanın kaşıkları.hâlâ şakırdamakta,bu sıırı çözemedim.

Endişeye düşmüşüm,T.C.nin varlığından,etnik hastalıkların,ruhları sardığından,
"Ben hürTürk'üm" diyenin,Çiçek'in darlığından,partizanlar çok arttı,bu sırrı çözemedim.

...................1479...................................02/ 02/ 2008.......................................................
( Bu Sırrı Çözemedim. başlıklı yazı Özçiçek tarafından 10.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.