Hayatım boyunca çok hizmet verdim,yine de kimseye yaranamadım.
V a r ı m ı  yoğumu  yoluna  serdim, dost dediklerime yaranamadım.
.................Üstlerini örttüm,l i b a s  kumaşla, karnını doyurdum bal gibi aşla.
.................Birde konut yaptım,betonla taşla,kullanan kimseye yaranamadım.
Derdine ağladım,deva aradım,dağınık saçını sevdim taradım.
Yar olmaktı ona bütün muradım,sevgiliye bile yaranamadım.
..................Ziyaret eyleyip,hatırlar sordum, fırsatlar yaratıp yanına  vardım.
..................Kırılan  kalpleri g ü l l e  onardım, doğurana bile  yaranamadım.
Çaresiz kalanın,çaresi idim,e l i m d e  var iken,onlarca iydim,
Azar küfür bilmez,tatlı dilliydim,hısım akrabaya yaranamadım.
.................Gerektiği zaman verdim nasihat,mesleğim gereği,etmedim rahat.
.................Cahille uğraşmak,boşaymış heyhat,öğrencilerime yaranamadım.
Nasırlı ellerle,acı ter döktüm,kazmayla kürekle,mahsulü ektim.
Ürün versin diye,hep gübrelettim,toprağıma bile yaranamadım.
.................Ağarttım saçımı,büktüm belimi,kendim lokma yedim,onlar dilimi.
.................Ç i f t e  davullarla aldım g e l i n i ,damatlara  bile yaranamadım.
Bana karşı yaptı,miras kazası,çünkü benden büyük,evin azası,
T ö r e  gereğidir onun y a s a s ı,kardeşime bile yaranamadım.
..................Düz ettim dağları, geçinmek için,yuvamı kurmuşum,yerleşti göçüm.
..................Yaş a l t m ı ş ı  geçti, geçiyor içim,can yoldaşıma da yaranamadım.
Bittim artık,bir şey beklemesinler,huzur lâzım bana,ve de besinler.
Bir Çiçek varıdı rahmet desinler,bazen kendime de  yaranamadım.

******Çiçek Bahçesi kitabımdan********sayfa 189******22/09/1991******
( Yaranamadım başlıklı yazı Özçiçek tarafından 22.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu