Şu semada dolaşan su buharcıklarının bir araya getirdiği varlıklardan bahsetmek istiyorum size…

Bazen “Bugün kara bulutlar var üzerimde…” gibi, buna benzeyen deyimler kullanırız… Bazen yağmur dolu ve fırtına habercisi kara bulutların altında yürürüz… Kara bulutlar; karamsarlığın, üzüntünün hatta belki de acının bir temsilidir her zaman bizim için… Benim, normal kara bulutları gördüğümde değil de o bulutların içinde bir fırtına saklıysa ve o fırtına koparsa işte o zaman canım çok sıkılır… Evet belki bunalım derecesinde değil ama yine de bir sıkıntı sarar içimi… Sanki bir daha hiç mutlu olamayacakmışım, hayatımı karartan bir olay asla bitmeyecek, her şey eskisi kadar güzel olmayacak gibi gelir bazen…

Bazen de kızıldır bulutlar… Bulutlu bir günde, güneşin battığı yöne doğru baktığınızda görebileceğiniz bu bulutlar; duygusal anlar yaşatır bana… Çünkü inanılmayacak kadar güzel bir kızıla bürünürler… Baktıkça bakacağınız gelir… Hiç bitmesin istersiniz o an… Belki kısa süreli bir mutluluk duygusu yaratır ama emin olun ki o an yaşadığınız mutluluğun aynısını yaşayabilme ihtimaliniz çok düşük… İmkânsız değil ama yine de düşük…

Bir de beyaz bulutlar vardır… Masmavi gökyüzüne baktığınızda o beyaz bulutları görmek belki bir çoğunuz için bir anlam ifade etmeyebilir… Tabi durup dururken beyaz bulutları inceleyin diyemem… Mesela bi iş toplantısına falan giderken… Ama birçoğumuzun şu manzarayı hayal edebildiğini tahmin edebilirim… Yemyeşil bir kırdasınız… Çeşitli rengarenk çiçekler ve bir de kırların olmazsa olmaz beyaz gelinleri papatyalar var… Kendinizi kırlar üstüne atmış, yüzünüzü gökyüzüne çevirmiş ve tepenizden geçen bulutları inceliyorsunuz… Onlara bakıp bakıp bir şeylere benzetmeye, bazı anlamlar çıkartmaya ve bir sürü hayal kurmaya başlıyorsunuz… O an hiçbir kimse, hiçbir şey umurunuzda olmuyor çünkü siz o sırada mutluluğu doruklarına tırmanmakla meşgul oluyorsunuz…

İşte bu açıdandır ki, bugün tepemdeki bulutların hepsi beyaz… :)
 
( Bugün Bulutum Beyaz Benim başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 8/22/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.