1-Bir insanın gönül, gülü ölürse,...................6-İçinde bir acı,korkunç ve derin,
Yolunu ş a ş ı r ı p bulamaz olur....................Tadını a l a m a z, sefa  sürmenin.
Zoraki yaşamdan, usanç gelirse,....................Versen her yanını,Cennet ülkenin
Gittiği  yerler  de, duramaz olur.....................Sıkar  onu  g a y r ı, kalamaz olur.

2-Mis kokan dağlardan,akan dereden,...........7-Ruhi yalnızlıkla d o l u d u r anı,
Yavaş yavaş s o ğ u r, yakın çevreden...........C i ğ e r i n d e  toplar,acı dumanı.
Meyveli bahçeden,g o n c a güllerden...........Sarsa  dost  çemberi, çevreyi  yanı
E s k i s i  gibi  zevk, a l a m a z   olur...........Onlara hal hatır, s o r a m a z  olur.

3-Ne esen rüzğârın sesini duyar,....................8-Arar e s k i günü,amma o nerde?
N e çalan müziğin,ritmine uyar......................Basiret bağlanmış,gözler de perde.
Ne d o s t nasihatı, o n u  oyalar.....................Deme s a ğ l ı ğ ı n a dikkat ederde
Kulak sağırlaşır ,duyamaz  olur......................Başında ki saçı t a r a m a z o l u r.

4-Gündüzün haşmeti,güneş ışığı,....................9-Ümidi bitmiştir,bağrı hep yanık,
V e r s e l e r  de ona altın kaşığı.....................Ona cazip gelmez,hiç bir dünyalık.
Çokça  acı  verir, gönül  boşluğu.....................S t r e s l e  ile başlar, gelir fenalık
En y ü c e  değerler yaramaz olur.....................H a y a t ı dengeye, koyamaz olur.

5-Giydirsen ipeği,kutnu kumaşı,.....................10-Mazur görün onu,halden dolayı,
Yedirsen k a y m a ğ ı,bal ile aşı.....................Umursamaz artık,y a l a n  dünyayı.
K a z a n ı l s a bile hayat savaşı......................Yaptırsan Çiçek'e,t a t l ı b a l a y ı
Eski huzurunu,b u l a m a z olur.>>................Nimetleri   h a y r a , yoramaz  olur.

**********Çiçek Bahçesi kitabımdan....20. sayfa***** 04/10/ 1988**********

 
( Olur Olur Olur başlıklı yazı Özçiçek tarafından 13.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.