Ben çok gördüm; kulağına küpe etmesi gereken sözleri kulak ardı edenleri…
Ben çok gördüm; yardımsever olduğunu iddia edip de insanları sömürenleri…
Ben çok gördüm; sonsuz sevdadan bahsedip de tek gecelik ilişkilerde kendini kaybedenleri…
Ben çok gördüm; güzel bir eş isteyip de aldıktan sonra gözünü dışarı dikenleri… 
Ben çok gördüm; kendi umutları tükendiğinde başkalarının da umutlarını yıkmak isteyenleri…
Ben çok gördüm; kendi canına paha biçemeyip de başkalarının canlarını hiçe sayanları…
Ben çok gördüm; birilerinin baş tacı olabilmek için başkalarını ayaklar altına alanları…
Ben çok gördüm; özürlü insanları aşağılayıp da aynı duruma düşerek aşağılananları…
Ben çok gördüm; binlerce güzel giysisi olup da giyecek kıyafeti olmayanlarla tekini bile paylaşmayanları…
Ben çok gördüm; suç işleyip de başkasının üstüne yıkmaya çalışanları…
Ben çok gördüm; kendine çıkar sağlamak için başkalarını hatırlayıp da işi bitince unutanları…
Ben çok gördüm; “Her zaman ve her koşulda yanındayım…” deyip de yalnız bırakanları…
Ben çok gördüm; yüzünü nurla aydınlatabilecekken Cehennem ateşi ile aydınlatanları… 
( Ben Çok Gördüm - 2 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu