.................
...........................
.....................................
................
............................
...................................

''Sanma senden sonra hiç sevenim olmadı,Sanma senden sonra sahip çıkan olmadı gönlüme,Öyle en kaz bırakmışsın,ki bende,Yıllarca aradılar ulaşamadılar yüreğime,Konuş dediler konuştum,Anlat dediler anlattım,Yaz dediler yazdım ..Hiç bir ahu dayanamadı yaşanmış bu aşka,Anladılar,ki bedenim dünyada,ruhum sende tutsakta..Kimi kendine kardeş etti,Kimi kendine dost etti beni,Ceket düğmelediler sana olan sevdama''.....

''Sanma senden sonra derdime çare olmak isteyen olmadı,Öyle dert bırakmışsın,ki tenime,Ele alınacak hiç bir yeri kalmamış her tarafı lime lime,
Sanma senden sonra soran olmadı halımı hatırımı,Senden sonra olmadı misafir etmek isteyn beni omuzlarına, Öyle bir sancılı baş bırakmışssın ki omuzlarıma kaldıramadı,yer bulamadın hiç bir omuzda,Dediler nasıl sevdin dediler nasıl yandın,Dediler anlat ,dediler konuşmaz isen yaz,ben yazdım onlar okudu,ben yazdım onlar ağladı ben yazdım onlar duygulandı,Ben yazdım dediler bu nasıl sevda,Kimi dedi ağabeyim,sin bundan sonra Kimi dedi Kardeşsin artık bana.

.................

...........................
.....................................

................
............................
...................................
....................LESKÜY NARUT........15/09/2015

( Sanma Senden Sonra Hiç Sevenim Olmadı...yü-ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 21.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.