Hatay!da bir şiir toplantısına katıldım ve İzmir' de yaşayan şairlerde gelmişlerdi.Mutlu olmuştum ama hayal kırıklığına uğradım,Dandik şiirler beğeniliyor ve anlaşılmadığı halde alkışlıyordu.Daha evvel yayınladığım bir helâ işine parmak basan eserimi okudum.Suratlar analık suratı gibiydi hiç mi hiç  ilgi                                                                           görmedi. yarıda bıraktım
şimdi de bu şiirin aksine tasavvuffu sizlere sunuyorum.yazıp sizlere sunuyorum.Sevgilerimle.

1-İ n a n ç  haline geldi, b i z e öğretilenler,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2- cenneti Huri yönetir,Zeban, Cehennem'i,
   sayısız melek varmış,Allah'a hizmet eden..................yalan dünya da aynı , oranın bir kopyası.
   h a y ı r l a r ı, şerleri, kullara  getirenler,.................yalınız dünyamız da kul düzenler gündemi.
   ............Görünmez varlıklardır,çünkü bedenleri yok,......ahrette hırs,tamah yok,huzur içinde ruhlar.
   ............sayıları bilinmez,kim bilir  ne  k a d a r  çok........dünyamız buzursuzdur,birnirlerini yuhlar.

sağımızda  yaşayan , h a y ı r  melekleridir,........................tanrı'nın düzeninde, ebedi bir nizam var,
imamlar methederler,onları görmeseler de........................k â i n a t  varlıkları, doğar,yaşar ve ölür.
s a d e c e  bildikleri,bembeyaz yelekleridir........................başlangıç ve bitişte, a c ı  tatlı  zamanlar.
..............Gölgeleri olmazmış,c i s i m değiller çünkü,..................ilkinin adı doğum,sonucun adı ölüm.
..............Üç zaman giyerlermiş,öyle midir  bu günkü?............birisi gençlik çağı,diğeri solmuş gülüm.

onlar da ayrılmışlar,g u r u p  ve  öbeklere.........................huri ve meleklerin,yönettiği b u  a l e m,
huri, melek, zebani,gılman ve hain şeytan..........................sadistler tarafından,bir anda yok edilir.
bir kısmı yere hakim,bir kısmı da göklere...........................Azrailin k e n d i s i,yok edici bu kalem.
.............Üretim, tüketim  yok, suiistimal  bilmezler................k i m s e kaçamaz ondan,alnımız yazısı
.............Halk inkâr gayretinde,bilimde semirmezler,................ana denen kutsaldan,ayrılıyor kuzusu,

yönettiği  guruptan,sevinç  ve  y e r g i  gelir,...............cennet yaşayan korkar,cehennemlikse bekler.
iyilik görenden  d u a , görmiyenden beddua.................dünyada kalanları, m e r m e r  mezarı diker.
tek tek yönetmen Tanrı'mızgerekli emri verir................işe yaramamışsa,h a r c a n a n tüm emekler.
............Felek"Rab" mı  yoksa a d i l d i k t a  m ı?.....................en büyük temizliği,yine Azrail yapar,
............hep ona yükleniriz,ş a y e t  kırsak ta camı...................hırsına kapılanlar,kurnaz İblis'e tapar.

                                                            Tanrı'nın bahçesidir,bahşolunan  dünyamız,
                                                             bahçıvanlık yaparsan, a d a m gibi yaşarsın.
                                                             Çiçek' i s ö k ü p atar, ö k ü z kardeşi camız.
                                                             .............yeni dünya bağışlar,b i l i m teknolojisi,
                                                             .............bize  dünya  bağışlar, gök meteorolojisi.

------------------------------------------------3577--------------------------------07/ 12 / 2015-------------------------------
( Üç Zaman Hakimleri başlıklı yazı Özçiçek tarafından 12/7/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.