1                                                           2
D e d i l e r  ki âşık mısın ey ozan!------İ n c i r a l t ı  güzellerin harmanı,
Evet dedim amma,y â r i  yitirdim.------Gönlüm çok istiyor,orda bulmamı.
"Çık ara dediler,bulur çok gezen"------Güzelbahçe ,umudumun  dermanı
Şu İzmir'in, her semtini  bitirdim.-------Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.

Mavi d e n i z i y l e, ormanlarıyla,-------Narlıdere  kızı, n a r  kadar  güzel,
Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.-------Teleferik' teyse,  t o k a l a ş ı r  el.
Hepsi m a l ı m olsa,bütün varıyla--------Balçova'  lılarsa, verecek mi  gül 
Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.-------Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.

Konak Meydanını, hep  köşe köşe,-------Üçkuyular'ı da, h e m e n aradım,
Bir e l i m d e  mendil,birinde şişe.-------G ü z e l y a l ı'ları, sıkça taradım.
Şehrimin  dilberi"Gel"diyor  peşe-------Gecekondulara henüz varmadım
Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.-------Onsuz tat  vermiyor,şu güzel İzmir.

Kordon  Boyu  bana,veriyor umut,-----Hatay benim semtim,yok derler orda
Uçuyorum  sanki, olmuşum bulut.-----Sormaktan yoruldum,sandılar hurda.
Alsancak' ı  s e v e r, yollarını  tut------A r a r ı m  i f t a r d a, vakti sahurda
Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.-----O n s u z  tat vermiyor,şu güzel İzmir.

Bornova'ya baksam,bir umut orda,-----E ş r e f  P a ş a ile,K a d i f e  k a l e,
"Güzeller Parkı"'nda otururlar da.----Oradan  Buca'ya,  b a k a y ı m  hele.
Bayraklı semtleri,h a z ı r durumda-----A r a m a y ı kestim,Ş i r i n y e r  ile
Onsuz, tat vermiyor,şu  güzel  İzmir.----Onsuz  tat  vermiyor, şu  güzel İzmir.

Yamanlar kızları, gerçek yamandır,-----B a l l ı k u y u,bal güzelle dolu mu?
K a r ş ı y a k a"lılar,sevimli candır.-----Yeşilyurt'sa sevenlerin y o l u  m u?
Vapurla S a h i l e v, kısa zamandır------Bozyaka'lı,terkedilen  k u l u  mu?
Onsuz tat vermiyor, şu güzel  İzmir.------Onsuz tat vermiyor,şu güzel İzmir.
                Şiir 220 aşkın beyi halinde de,önün bir kısmı sizlere sunuldu.
( Seni Aradım İ Z M İ R D E başlıklı yazı Özçiçek tarafından 10.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.