Yürü be yalan dünya,çek yüzüme çek artık hayatın son perdelerini.
Dök eteklerinden emanet canımı,sil yeryüzünden sil gitsin bedenimi...
Tutuştur ruhumu,ne çok alacağın varsa bende al kalbimde şimdi...
Ne muradımı verdin,ne erdirdin bir çift göze, tükettin işte gençliğimi...
Yürü be yalan dünya,çek yüzüme çek artık hayatın son perdelerini.



Sana inat,zamana inat,yaşatmaya çalışıyorum aşkımı,iki damla göz yaşıyla 
Her gün saklıyorum, titrek gecelere inat,sığınarak mevsimlerin sancılarına,
Olur,da şaşar beşer bir gün çıkar gelirsin bir hışımla gözlerinde hırsla kapıma
Sorma diye ne işler geldi emanet ettiğim,sorma diye bu sevdanın başına...
Unuttum kendimi unuttum dünya güzelliğini nöbet tutar oldum aşk başında...



Biraz hatırım varsa öyle bakıp durma artık uzaklarda ben usandım bu canda.
Ben kıyamıyorum bu sevdaya,sen bari al hançeri ,sapla artık sol yanıma......
Yoruldum iki yürek arasında koşmaktan,çıkart canımı çıkart gitsin ruhumda.
Ölüp gideyim ellerinden,sende kurtul bende kurtulayım işe yaramaz dünyada


...............LESKÜY NARUT....17.12.2015.....



( Yoruldum İki Yürek Arasında ...yü-ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 18.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.