MATEMATİK İFLASTA

 Reçineye batmış gönlüm yapış yapış. Hapana yakalanmış bir göğsükına Tüm çırpınışlar kurtulmak için. Sana mı esirim içimdeki sevgiye mi? Nasıl çıkacak bu aşk kuyusundan şair? Ürkek, bilinçsiz ve korkak hallerdeyim, Cesaretim yok tetiği düşürmeye. Bilmiyorum nasıl bulacak yolunu; Kendi dünyasında bile kaybolan kendim. Biliyorum işkencem kendime; Hiç hak etmemişken işkencem sana, İşkencem, aşka aşık gönlüme. Kontrolden çıkmış bir yangın var içimde, Ateş içinde kaldı aşkı söndürecek sular. İkiye katlanıyor mesafeler aramızda, Dörde katlanıyor hasret gün be gün, Kat kat alevleniyor içimdeki aşk. Bu ne çözümsüz eşitsizlik böyle, Bu ne dayanılmaz sensizlik. Aşka karşı matematik iflasta!

İbrahim COŞAR

( Matematik İflasta başlıklı yazı İbrahim COŞAR tarafından 4.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.