Öyle hudutsuzça sevmiştim seni                                                                                                                                      Başının üstünde bir yığın yaprak                                                                                                                                 Bedbin bir şekilde semaya bakarkenki kasvetin                                                                                                       Öyle bir sevmiştim seni                                                                                                                                                  Yollarında hasretin ne geceyi beklerdi ne gündüzü                                                                                                  Ne kimseyi ne de kimsesizliği beklerdi benliğin                                                                                                       Veya benim içimdeki çağlayan ve şelalelerin                                                                                                              Öyle bir akardı ki hislerim paramparça                                                                                                                          Senin diyarındaki sensizliğim                                                                                                                                       Hasret minvalinde yazılan bütün şiirler                                                                                                                       Benim vehmimde seninle hayat bulur                                                                                                                        Öyle hudutsuzça sevmiştim seni                                                                                                                                 Hiçbir sınır kural tanımaz                                                                                                                                               Öyle hudutsuzca sevmiştim seni                                                                                                                                   Senin bensizliğinde benim sensizliğimde ..........
( Öyle Hudutsuzca Sevmiştim Seni başlıklı yazı ercaga tarafından 16.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.