Aşk tamda  buydu. Onunla beraber saçmalamak,onunla beraber ağlamak ,onunla beraber gülmek, onunla beraber inatlaşmak, onunla beraber eğlenmek mutlu olmaktı.

Benim için aşk oydu.      

Onun gözlerine bakamazdım daha çok aşık olurum diye.Ama zaten ben ona deliler gibi aşık olmuştum.En kötü günü bile onunla yaşamak ayrı bir mutluluk.Aşk onu kızdırmak, sinirlendirmek deli etmekti.Aşk onunla çocuk olup onunla beraber büyümekti.

    Benim için aşk oydu.

Onunla beraber saatlerce el ele durmak, kokusunu içime çekmek, ona sıkı sıkı sarılmak. İşte tamda aşk buydu.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Benim için aşk oydu.
             
( Benim İçin Aşk Oydu başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 13.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.