SİTEM...!

SEVGİLİ GÖNÜL DOSTLARIM,KARDEŞLERİM BEN O MÜBAREK KUTSAL TOPRAKLARI ZİYARET ETMENİN GURURUNU YAŞARKEN NE YAZIK'Kİ BAZI KARDEŞLERİM BENİM HAKKIMDA KONUŞMAYA BAŞLAMIŞLARDIR BENDE BUNU DUYUNCA BİR MÜSLÜMAN OLARAK ÇOK AĞIRIMA GİTTİ.NE YAZIK'Kİ O MÜBAREK TOPRAKLARI ZİYARET EDEN BU ZİHNİYETE SAHİP KARDEŞLERİM KABE'NİN TAPUSU YANLIZCA KENDİLERİNE AİT OLDUĞUNU SANMAKTADIRLAR BU İNSANLAR DİĞER KARDEŞLERİNİ KULDAN SAYMAMAKTADIR ÇÜNKÜ ONLAR HER ŞEYİ KENDİ PARTİLERİNDE GÖRÜR.AMA OLSUN BİLMEDİKLERİ BİR ŞEY VAR'Kİ BU KALPLERDE ALLAH SEVGİSİ,PEYGAMBER SEVGİSİNİN NASIL YANDIĞINI BİLMEMEKTEDİRLER.ORANIN MANEVİ ATMOSFERİNDEN FAYDALANMAYAN BU KİŞİLER KENDİLERİNİ İYİ ANLARLAR BU ŞİİRİMİ İYİ OKUSUNLAR.
ALLAH'IM O KUTSAL TOPRAKLARI GERÇEKTEN ARZU EDEN ORANIN AŞKI İLE YANAN KARDEŞLERİME NASİP ETSİN AMİN.

NOT: BU ŞİİRİMİ BENİ ELEŞTİRENLER İÇİN YAZDIM.ALLAH İÇİN CAMİDE NAMAZ KILAN SÜNNET ÜZERİNE SAKAL BIRAKIP İSLAMI YAŞAYAN ABİLERİM AMCALARIMIN AYAĞININ TURABI OLURUM.ONLARIN DUVALARINA MUHTACIZ.BENDE ONLAR GİBİ OLURSAM BANA NE MUTLU BU ŞİİRİMDE YANLIŞ ANLAMA OLMASIN.SELAMLAR SAYGILAR.

BAK HELE

Menfaat için komşuya iftira atmadım
Yalan yere yeminler edip hiç bıkmadım
Sakal bırakıp ona buna çamur atmadım
Beni eleştiren insanlara bakın hele.

Yazısı turası silinmiş insan olmadım
Çıkarım uğruna'da kimseleri satmadım
Takımları'da sürüp tarlama katmadım
Beni eleştiren insanlara bakın hele.

Haca gidip gelipte kimseleri soymadım
Gösteriş için camide namaz kılmadım
Faizci soyguncu olup parayı bulmadım
Beni eleştiren insanlara bakın hele.

Din iman tutar gibi partileri tutmadım
Haramı helaldır deyip soframda yutmadım
Vallahi hiç kuş tüyü döşekte'de yatmadım
Beni eleştiren insanlara bakın hele.

Elimde üç çeki tesbih gururla gezmedim
Dükkana gelen fakir fukarayı ezmedim
Evlatları ayrım yapıp kimseleri üzmedim
Hamişi eleştiren insanlara bakın hele.

Mustafa HAMİŞ
ŞAİR.GAZETECİ
30.03.2016

AFŞİN EFSUS HABER'in fotoğrafı.

( Bak Hele başlıklı yazı MustafaHAMİŞ tarafından 30.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.