Tüm bedenlerin eşref saatini yakalamaya çalışan bir ikna mümessili                                                                             Akıp giden akarsuların etrafında mağlup edilen karanlığın galibiyet özlemi                                                                                                                                                                                                                                  Beklenilen  bekleyişlerin  beklenmedik tezahürleri altında dolaşan ben                                                                          Dolaşıyorum dorukların apansız dönemeçlerinde gücüm mukabilince                                                                     Bir düş arıyorum bütün beşerin hayalleri gibi kötüden biraz hallice                                                                              Dolaşırken dönemeçlerde bazen şenleniyor ayaklarım düşüyorum mutluluk sahiline                                                                                                                                                                                                                               Bazen bulanık suların arasından karartıyor içimi bedbin canavarlar                                                                              Sonsuz çöllerin sıcaklığından pişiyor bileklerim arıyorum soğuk karavanlar                                                                 Monoton yaşam merhalelerinin arasında sıkışmış küçücük anılar                                                                            Duruyor önümde yüksek engeller misali rastlantılar                                                                                                   Seni sana benzettim tüm rastlantıların rastladıkları ışıkta                                                                                             Atardamarlarımın hissettiği serinlikte sesini duydum tüm sessizlikte                                                                           Rastladığım tüm meczuplara adını sordum kargaşa içinde ilerleyen sokakta                                                               Bir akasya ağacının altında söylenen türkülerinin terennümlerini duydum                                                                  Sürüklendim çıkmak isterken kapıldım yalnızlığın vaveylasına                                                                                      Dinlenmek için bir süre durdum acıdım yüreğimin sinsi pasına                                                                                Alışırken yalancı dünyanın içinde yaşanan nümayişlerin yarasına                                                                            Seni sana benzettim sensizlikle muktedir sessizsizte  çok sefil                                                                                      Hayat silsilesi akıp giderken uzayıp kısalan sonsuzlukta                                                                                              Hayatın terünnümnün ışığını yansıtan bir çaresiz müzik notasında                                                                              Gittikçe yalnızlaşan insanoğlunun şikayetlerinin derinliklerinin nefesinde                                                                 Seni sana benzettim gittikçe artan yalnızlığımın arasında.......                     
( Seni Sana Benzettim başlıklı yazı ercaga tarafından 4/3/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.