İnsanlar saniyeler içinde nefretlerini kusarlar atmosfere                                                                                             Farkında değillerdir nefretlerinin saniyeler içinde yumuşar gönülleri                                                                          Boş mefhumları sentezleyerek geçirdikleri beyhude ömürleri                                                                                        Önünde kendi benlikleri boş Fransız dergileri burjuvazi hayalleri                                                                             Arkalarında durur düşündükçe hüzünlendikleri çaresiz hatıraları                                                                                Yoksullukları bungun artardı yaşarken maddi zenginlikleri                                                                                           Yok oluşları hızlanırdı bügünlerle yarınları bekleyişleri çarpıcı                                                                                    Beklenilen zamanlardaki bekleyişleri sezerlerdi tebüssümleri çok acı                                                                                                                                                                                                                                                        Kibirli savaşları gördükçe gökyüzü korkarak duyar bir yalnızlık  sancısı                                                                                                                                                                                                                                               Hissettiği her acının feryat ederek aradığı düşlerinin yabancısı                                                                                     Şeytanlaşan insanlar şeytani bakışların arasında ilerliyor                                                                                           Her insan şeytanını arıyor satıyor iyilikleri hiçliklerin parasına                                                                                  Özgürce yaşarken bileklerinden çekiliyor vuruluyor kibrin prangasına                                                                     Sonsuz sonsuz sandıkları serüvenleri sığmaz bir küçücük çocuk matarasına                                                                                                                                                                                                                                    Hapsolmuş gözleri süregelen bir karanlığın efsanevi karasına                                                                                      Karışmış gözyaşları bulutların arasına bazen ortaya çıkarlar                                                                                    Geri dönülmeyecek mevzulara geri dönerler yola bir kere çıkanlar                                                                            Sadece düşünülen düşlere pranga olan rezilane ortaya çıkan çıkarlar                                                                           Şeytanlaşan insanlar gönüllerinin paslarıyla ilerliyor burjuva yollarından                                                                Gökyüzü kıpkırmızı güneş batma eğiliminde ilerliyor sakin sokaklara                                                                       Şeytanlaşan insanlar meleklerin arasından ilerliyorlar melunca vesvese vererek                                                            Şeytanlaşan insanlar tüm meleklere ne yapacak ?                                       
( Şeytanlaşan İnsanlar başlıklı yazı ercaga tarafından 4/7/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.