Hani ilk görüşmemiz vardı ya, güzel bir gün arkadaşlarla ders çalışmaya inmiştik istasyon caddesine sonradan siz gelmiştiniz.
Gelir gelmez gözlerin bana aşkı sunmuştu sanki,ellerin yüreğimi ısıtmıştı.Unutmadım hiç...
Senden gittikten sonra hep mavi düşler kurdum karanlık gecelerimde yani demem o ki mavi düşlerde düşledim seni.. 
Bak seni sana anlatırken bile dayanamadı gökyüzü yine başladı ağlamaya, kızacaksın bana biliyorum ama inan söz konusu sen olunca durmuyor ellerim seni yazmadan, yazıyorum işte içimde senli biriktirdiğim mavi düşlerimi susunca da  dayanamıyorum, kalbim sıkışıyor gök yüzü gözlüm sen ne kadar kaçarsan ben o kadar bağlıyım sana koparamadılar beni senden belki de ayrı rüyaların kahramanlarıyız.
Ve ben sensizken mavinin en karanlık tonunu yaşıyorum sevgili.
( Mavi Rüya başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 24.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.