Kaldırımlar yankılanan seslerle sallanan bir kalbi mefkure                                                                                   Kaldırımlar üstünde düzgünce duran esrarengiz şekiller sonsuzlukta sallanan birer tezkire                                   Kaldırımlar civarında oynanan ıslık oyunları gökyüzüne kurban edilen bir teslimiyet                                     Kaldırımların üstündeki kediler acımasızlığa karşı duran bakışlarıyla açtılar önümü                                          , İnsan yürürken sendeliyor sendeleyenler taşıyorlardı benliklerinde asabi ölümü                                                 Yanık sesli simitçi bir türkü tutturmuştu akıp gidip zamanın aşinalığına karşı                                                           Sabahın aydınlığında geriniyor mahmurluğuyla yakutlarını yeni yeni açıyordu güzide çarşı                             Çarşıdaki zaman diyalektiğinin içinde ilerlerken rastladım sonunda yalnız insanlar fotoğrafhanesine                     Girdim içeri ışıkdan azade hafif bir oda çeşitli fotoğraf argümanları arasında duran benim sinem                         Çok parlak arasında dolaştırılan fotoğraf makinelerin makinelerin deklanşörlerinde sevimli perspektifler               Bazen siluetler çok pespaye bazen çağa ayak uydurup kendini yakalayan hoş suretli hodgam elitler                 Arada değişen suretler gösterilen ruh buhranları sanki apansız bir şuç işleyen bir giyotin mahkumu gibi bekleyişler                                                                                                                                                               Aynadaki bekleyişler bizimle mütemadiyen konuşmakta geçen zamanın beyhudeliği konuşulmakta                 Yalnız insanlar fotoğrafhanesinde sıkalganlığın timsalleri görülüyordu ayan beyan kartonların arasında                 Güneş tam tepesine gelmişti Dünyanın sıcaklık ışıklar rüzgarlarla beraber eziyetli yüzlere hafifçe vurdu           Bazıları fotoğraf çekimine başlamıştı muratları oldu bazıları içinde anlar bir saniyenin paradigmasında durdu       Aynadaki bekleyişlerin arasında yeni belirtiler ortaya çıkıyordu Ortodoks bakışların sıcak denizlerinde savrulan   Zaman mefhumu içinde parçalanan umutlar yeniden peyda olmuştu karanlıklardan aydınlığa ram olan son dönemeçte                                                                                                                                                         Perspektifler güzelleşmiş boş kartonlar bile sevinç içinde sarsılmaya başlamışlardı durdukları yerlerde ettikleri temaşalardan                                                                                                                                                           Başlamıştı gündüzün son muzırlıkları solgun ışıklarının derinliklere ilerleyen dezenfektan ışıklarından           Yalnız insanlar fotoğrafhanesi yalnızlığını bile unutulmuştu bir zarf gibi atılan insancıl bakışlardan                   Sonuna yaklaşılmıştı fotoğraf çekimlerinin kalpleri en kalabalık olan insanlar bile yalnızlığı deklanşörün doğrultusunda                                                                                                                                                         Gülüşmeler başladı istif bozularak çekilen  ceremeli fotoğrafların son pozunda tün anlara yapışarak               Sonsuzluklar başladı son anların can yakıcı sürüklenilen yerlerden bile sürüklenen bakışlarına sakince bakarak Yalnız insanlar fotoğrafhanesi benim yalnızlığımın bile yalnızlığını unuturak kendinden geçti kısa bir süre......       
( Yalnız İnsanlar Fotoğrafhanesi başlıklı yazı ercaga tarafından 9.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.