Gecenin son gürültüleri insanların son nümayişleri meydanlarda sahneleniyor yıldızların altında                                                                                                                                                                                     Filizleniyor tohumlar kendi benliğinde kutsanan bir çam ağacının gölgesi altında                                                                Kış geceleri dedikodularında ısrarcı tüm ısrarlar ılık ıslaklıklarının gölgesiyle çatışarak ayaklar altında                                                                                                                                                                Alttan almıştı altta kalanlar kendini çok yüksekte gören sahte elitlerin beyhude gülümseyişlerine bakarak                                                                                                                                                                               Mağaza müdüründen yediği azarla gururu kırılan bir personelin öfkesini ailesinden çıkarma gereksinime bakarak titriyordu yıldızlar                                                                                                            Ufka bakarak geçirdiği dakikaların değerini anlamaya çalışan bir bedevi geceleri dinlendirmişti yalnızlığını yıldızlarla                                                                                                                                         Padişah son dolabını yapıyordu verdiği emeklerin meyvelerini toplamak için yaldızlıyordu ahşapları                                                                                                                                                         Penceresinden süzülen ışıkla duyuyordu ahşaplar yıldızların gittikçe artmakta arttıkça yürekleri sarsmakta olan seslerini                                                                                                                                 Son uykusuna hazırlanan bir Afgan mücahid düşünüyordu kızıl orduların kinlerini arttırdıkça kirlenen nefeslerini                                                                                                                                        Bir mağarada kalmış ilkel bir insan gibi yüreği katılaşan bir yeniçeriye sevgi yolunu gösteren bir dervişin selisini                                                                                                                                               Yıldızların yağmuruyla ıslanan sefiller benliklerini tatmin ediyorlar kalplerindeki kirli neticelerle sadece kendilerine münhasır                                                                                                                        Küstah tavırlarıyla tüm ilgileri kendine çeken yağmur düşmüştü mesire yerine ıslatmıştı yerde afitab duran hasırı                                                                                                                                        Pencerelerde yağmur gözükürken kahve içiyorlardı zevc ile zevce kırk yıllık hatırası olan kahveyi içiyorlardı hatıraların hatrında                                                                                                                    Divan Edebiyatı şairlerinin mazmunları etrafında şekillenen coşkun ırmaklar gibi akan bir aşk şarabında                                                                                                                                                   Bir Anadolu köyündeki sığırtmaçların güneşin gölgesinde güttükleri koyunların etrafında dolaşan üç kurt geceyi düşünüyordu                                                                                                                            Yıldızların yağmuruyla ıslanan sefiller hala ıslanmaktaydılar benliklerinde sevgisizliklikleriyle                                                                                      Mağaza müdürü evine dönmüştü bekleyen çocuklarına işsizliğini hediye olarak bağışladı hararetli suretiyle                                                                                                                                                                           Bedevinin gecenin bitmesiyle birlikte yine yollara döküldü hayalinde birazcık su hayali vardı sadece yorgun suretiyle                                                                                                                                                          Padişah dolabını bitirmişti artık yaldızların sarı rengi eline geçmişti evhamlı vücuduna bir rahatlık vermişti marangozluk                                                                                                                                                     Afgan mücahid bir Rus kurşunuyla can vermişti bir yaz günü Kabil sokaklarında elinde çocuklarının fotoğrafı                                                                                                                                                                          Yeniçeri kırkından sonra ulaşmıştı mutluluğa katı duygularını terbiye etmişti sevgiyle muamele ederek kocasına yeniçeri tutmuştu mutluluk tarafını                                                                                                     Sıralandı yıldızlar yılların arasına onlar gibi geçiyorlar belli güzergahların sessizce                                Yıldızların yağmuruyla ıslanan sefiller ıslandıklarının farkına vararak geriye çektiler kendilerini ama nafile çünkü kalplerine fitne tohumları girmişti........                              
( Yıldız Yağmuruyla Islanan Sefiller başlıklı yazı ercaga tarafından 18.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.