1 Masanın Üstünde Üç Damla Kan
Bir ateş etrafında eğlenen gençler son ritüellerini gerçekleştiriyorlardı umutlarının                                                 Son okey taşını yerine incelikle koyan emekli bir memur görevini tamamlamış bir subay gibi gururlu içindeyken sonsuzluk saniyelerinin                                                                                                                                                  Bir Küba gerillası deniyordu tekçeli silahının kalibresini uzaklara gözlerini dikerek                                         Sultanahmette bir bahçıvan ılık rüzgarların önünde yaşam katıyordu doğaya bitki tarhlarını ekerek                       Efsanevi ağaçların arkasında yer alan bir çiftikte mirahur yapıyordu atların nallarını son bakımlarını cesur cedlerin seferlerini düşünerek                                                                                                                                   Masanın üstünde üç damla kan akıyordu kristal bardakların arasından kan kokusu hissediliyordu odalarda       Sonbaharın gelmesiyle boyun büken kuşların gökyüzünün maviliklerinden çıkarttıkları huzursuzluk senfonileri   Presantable bir işadamını şirketinde elemanlarına rezil edecek olan gri lağım faresi fobisi                               Bereketli bir sofrada ekmeğe giden bir elin yolunu kesen bir cam parçası akıtıyor kızıl kanı etrafa                  Fakirliğe alışmış genç yürekler izin vermiyorlardı saniyelerin içinde beyhude harcanan gereksiz masrafa             Yıkılmaya doğru giden önemli bir devlette vezir gerek duyuyordu kökten sorunları çözecek maslahata            Ölen iyiliklerin etrafında kümelenen sevgi mümessilleri durumdan rahatsız başlamıştı sızlanmaya                       Kısa yollarla kendini geliştimiş bir araba uzun yollarda yavaş yavaş soluklarla başlamıştı hızlanmaya          Masanın üstünde üç damla kan yerin derinliklerini inmek üzere kristal bardaklar kırılmış hınzır gürültüsünden   Verimli coğrafyalarda yaşanan münakaşalarla bütün sokaklar titriyordu sessizce akan bedbin kanın gümbürtüsünden                                                                                                                                                 Gazeteler yazarken kanları unuttular kanların içinde boğulanları bireysel pragmalar için kullanılan bedenleri      Ateş etrafında eğlenen gençlerin umutlarını yakan kanların arasında rütüellerini bitirdiler insanlığa yoktu verecekleri bedelleri                                                                                                                                         Görevini tamamlayan emekli memur evinin yolunu tutmuştu sessiz bakışların hegomonyasında ilerlerken havada sonsuzluk silleri                                                                                                                                               Sultanahmetteki bahçıvan can suyunu veriyordu fidanlara büyüdüklerinde hayal ediyordu gök kubbenin altında Yahudi sarraf kolyesini arıyordu alelacele soruyordu bütün esnaflara düşüceleri yeniden esir almaktayken bedenini                                                                                                                                                                   Sonbaharın bitişiyle kuşlar yine sevimli musikiler tuttumuşlardı insanlığın sevgi penceresinden                     Masanın üstünde üç damla kan aktı yerin derinliklerine tesirinden kırılan bardaklar yerlerde yuvarlanırken.........           
( Masanın Üstünde Üç Damla Kan başlıklı yazı ercaga tarafından 31.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.