[if gte mso 9]>



İklîm-i Aşk’ta  riyâ affedil/e/mez bir kusûrdur.  Zâten riyânın kendisi muzurdur. (2016)


 

Aşk,  insânlığına  kıymet katarsa azık ; katmazsa yüreğine saplanan kazık olur. (2016)


 

Küreselleşmenin beslendiği atasözlerinden biri “ Borç yiğidin kamçısıdır.”. Halbuki camı kıranın babası mahallenin camcısıdır. (2016)


 

Nakış nakış işledim kelimeleri. Etaminde gülen senin gözlerin…(2016)


 

Yağmurun sesi kısılırsa ortalık çöle döner. Umudun nûru söner.(2016)


 

Uyumayı unutan bir zamanın yoldaşı  yalnızlıktır. (2016)


 

A kanalı B kanalı derken dizi dizi tükeniyor ömrümüz. Kalmadı birbirimize bakacak yüzümüz. (2016)


 

Hayâli geniş olan çocuk kalır. Çocuk kalabilen hayatından zevk alır. (2016)


 

Eski olan değerlidir. Eskiyen ise yürekten düşmüş demektir. (2016)


 

Gıybetin her zerresi hile ve riyâ yüklüdür. Gıybet eden vicdânen hükümlüdür. (2016)


 

 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-29 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 31.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.