Kurtuluş arıyordu Sahra çölünde kumlarla savaşırken deve üstünde güneşin altında ilerleyen bir bedevi                 İgloolarda yaşayan eskimolar bir parça sıcaklık istiyordu yüreklerine engin soğukluklardan yansıyan çaresiz yüzleri                                                                                                                                                                           Tanzanyalı bir yerli tarihini araştırıyordu kıtasının araştırırken başvurduğu kaynaklar siyah-beyaz Alman  mecmuaları                                                                                                                                                              Hollandada yaşayan sarı saçlı bir Felemenk kız araştııyordu Felemenk tarihini ve dükalıkları görüyordu Avrupada yaşanan mezhepsel savaşları                                                                                                                       Uzun maratonlarla hayata hazırlanan bir genç arıyordu bilginin ışığında varlığın içindeki yokluk problemlerini optimist bir tavırla                                                                                                                             Uzun kış aylarının ardından Kuzey Yarımküreye uğrayan kuşlar belkilerle kurdular yuvalarını gayet vakur bir tavırla                                                                                                                                               İ             İstirahatini tamamlayan bir maliye memuru işinin başına geçti sıcak bir yaz sabahı yorgunluğunun son belirtileriyle beyhude hayallerin karmaşasında                                                                                        Saniyelerini tamamlayan dakikalar bir sonraki saniyelerinin aralarına karışmaya hazırlanmaktayken buldu kendini ezici sonsuzlukta                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Süreyanın şiirlerinde dönüp dolaşarak yakındığı S harfinin sessizliğinde yürek parçalayıcı onsuzlukta                                                                                                                                                                                    Silkinerek kalkmaya çalışan bir devin düşüş silsileleri kalmıştı coşkun akan bir ırmakta dokunduğu her iyiliği kırmakta                                                                                                                                                            Varlığın içindeki yokluk içinde kaldı kahkahalarımız ulaşılamıyor onlara halleri pek hayırlı değil                       Sık dadanan umutsuzluklar mutlu hayalleri rahat bırakmıyor özgür düşünceleri öldürken bazı despotik kaideler   Varlığın içinde çırpınan şamdanların üzerinde duran boynu bükük mumlar ateşleriyle despotik kaideler  Boşlukta mücadele ediyordu bilinmezliklerle aslında hayatın sırrını derinlikle empoze etmiş masumane birey    Duraklarda konuşulan dedikodular karışıyordu hayatın sonrasız akışına düğümleniyorlar bazı malumane bakışlarda                                                                                                                                                                 Varlığın içindeki yokluk içinde kaldı küçücük mutluluklar var olmak veya olmamak arasındaki ikilemde sıkışan varışlarda                                                                                                                                                     Tüm sistemleri düzenli işleyen saygın bir müessesede gerçekleşen ani bir hayatla yapılan yanlışlıklar sildi birbirini benzeyen mütealli sistemleri                                                                                                                        Tanzanyalı yerli araştırmaları sonunda gördü sömürülen bedenleri ümitleriyle azgın yoksulluğunun arasında kurtarmaya çalıştı müstemlekeleri                                                                                                                        Aydınlıkla yürünen yollarda karşılaşılan derbeder sorunsallarla dimahlarda oluşmuş parça parça kan lekeleri Anglikan bir prens mezhepsel savaşlarda kazanmıştı yüzünden belli mutluluğu mesen aileler yetiştirken reformist dahileri                                                                                                                                             Eskimolar çıkmıştı igloolarından açtıkları küçük buzul çukurlarından tutuyorlardı sapsarı balıkları                   Genç inceliyordu özgürlükçü filazofları Rousseusunun sözleşmesinden anladı devletin toplum için gereğini  Varlık içindeki yokluk içinde kaldı yolculuklarımız durduğumuz yerde kaskatı kaldı soldan-sağa bakışlar bir sonsuzluk ini                                                                                                                                                    Varlık içindeki yokluk içinde kaldı sevgilerimiz varlıkla gelen sevgiler yokluğun nefretine büründü  karardı gözlerimizin içinde...........        
( Varlığın İçindeki Yokluk başlıklı yazı ercaga tarafından 6/7/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.