Gün gecenin ardından ağlatarak gökyüzünü çıkar                                                                                                      Menekşeler tarhlarından billür gürültülerle çıkar                                                                                               Sonralar sonsuzluktan son anlarını anlamlandırmak istermişçesine çıkar                                                             İşçiler fabrikadan  gururlu alınlarıyla yanlarında çıkınları masmavi çıkar                                                           Terzi dükkanından elinde makine yarası bembeyaz poşetiyle afilli saygın yakasıyla çıkar                             Renkler karanlıklardan karamsarlıkları ezerek acundaki bütün güzellikleri sezerek çıkar                                   Çiçekçi tezgahından elinde kalan çiçeklerini masumca saklamaya çalışarak mutsuzca çıkar                                  Çoban çıkar kırlardan yanında iki tane boz başlı köpek otuz otuzbeş koyun tembellikle kırlardan çıkar                Bir Nakşibendi şeyhi yeşil sarığıyla müridlerinin arasından küçücük bir dergahtan çıkar                                Cülusu gerçekleştirilecek bir şehzade on yıldır kapalı kaldığı şimşirlikten çıkar kendi bedeninden korkarak      Üzgün başlı bir ikona eski bir kilisenin taşlarının arasından kaskatı suretiyle ortaya çıkar                                Üzgün kediler çok sevdikleri barınaklarını terk etmek zorunda zorunda kalınca usulcacık barınaklarından çıkar    Mutlu bir öğretmen gözlerinde umudu gördüğü sevgili öğrencilerinin arasından gururla çıkar                                Meraklı bir sürüngen tabiatın kanunlarını araştırırcasına kendisinden güçlü aslana küstahlık ederek nefessiz bedeniyle ormandan çıkar                                                                                                                                 Meltem rüzgarlarıyla serinleyen bir solucan  kumsalların bakışlarıyla denizin içinden çıkar                                Bir filazof düşünceleriyle bir bilimler akademisinin kapısından değişik karmaşık mefhumlarıyla çıkar                 Bir senfoni çıkar ağaç yapraklarının hışırtısıyla insanların arasından geçerek doruklara çıkar                                Bir tabldot yemek çıkan askerlerin önüne insaflı analarının yaptığı yemekler akıllarına gelir gözleri hüzünlere çıkar                                                                                                                                                                              Bir sandal çıkar deniz kıyılarından bordasında ölü bir çocuk silueti gibi parlayan ışıklar çıkar                            Kan çıkar bütün yürek yakan kelimelerin ardından acı vererek kelimelerin sahibine kimsesizce çıkar            Mektuplar çıkar yastıkların arasına gizlenmiş sadece sevgileri işleyen yeryüzüne sevgilerle çıkar                     Şehrin sokaklarından bir kabadayı çıkar bütün dertlerini tesbihinde biriktimiş ışıkların arasından  mahrurlu olarak çıkar                                                                                                                                                                           Bu dünyada her şey bir yerden bir yere hesap sormadan öylece çıkar                                                                   Çıkamayacağımız çıkmazlardan biz nasıl çıkalım sevgili ekselansları ?         
( Çıkar başlıklı yazı ercaga tarafından 5.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.