Sevdiğim,
Seninle sohbet etmeye geldim aşk  defterime.
Seni aşk ülkemde ağırlamak, istiyorum sözlerimle. Buyur gönül köşküme.
Hoş geldin. Senin yerin hep yüreğim oldu.Gitme olur mu başka yere.  Bırakma beni kendime. Sen olmayacaksan ne yapayım sarayı köşkü, bana bir söyle.
Hadi gel,güneşe gidelim seninle. Güneş geliyor ya hep bize iade i ziyaret edelim biz de. Ondan daha çok kim yanıyor aşk ile.
Göz kamaştıran güzelliğine vakıf olup aşkın korunda yanalım beraberce.Ne güzel değil mi onu görebilmek.
Güneşin bizim için yandığını bilmek mahcup ediyor yüreğimi. Onun için bir şey yapmak istiyorum.
Serin meltemleri yollayabilsek de azcık serinlese. Denizde yüzünü yıkasa. Yakomozların dansına katılsa.
Çiçeklerimizin selamını söylesem, yıldızlarımızı sorsam... Onu yakından tanısak  hani.
Gözüm yükseklerde değil ama sen yücelerdesin. Onun için ayırmıyorum gözümü güneşten, yıldızdan aydan. Onun için denizlere doluyorum yakamozlara karışıp aşka kanmak üzere.
Güneşi görmek demek aslında seni görmek demek. Seni görmediğim kör noktam yok benim. Aşkın koru içimde, sen o içimdeki korda saklısın. Küllenirsek üşür ayazlar.
Göz pınarlarım kurur denize ulaşamadan. Yıldızlar küser karanlığa.
Yakomozlar giyinemezler yıldızları.
Biz.. Biz, biz  olamayız sevdiğim.
Şimdi gel birbirimize gidelim, olamayız başka yerde.
Güneş denize kavuşsun
Denizin hasreti bitsin güneşe
Yıldızlar barışsın zifirle
Ay dolsun aşkla sönmesin güneşin yokluğunda...
Ruhum 
Gönlüm 
Kalbim 
Aklım 
Amade  bu aşka...

 

 

( Gel Güneşe Gidelim Seninle başlıklı yazı maksud(e) tarafından 12.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.