Yollar yaz ışıklarının son siluetlerini içmekte sıcak bir Ağustos akşamı                                                           Yolcular sonsuzluklarını yansıtmakta gökyüzüne umutları umutsuzluklarla savaşırken                                   Yolsuzluklarla güneşleri söndürülen bir coğrafyada kalmış bir çocuk bakışları sonsuzlukla buluşurken        Yitirilmiş sevgilerde kaldı bir karmaşıklık buhranı artık tüm sözcükler müreffehliğin içinde günler gecelere karışırken                                                                                                                                                                 Tüm ağızlarda yinelenen evrensel barış dileklerini gölgesinde bir çocuk öldü ezici menfaatlar birbiriyle yarışırken                                                                                                                                                           Tüm seslere yansıdı bir sessizlik eskizi, tüm sesleri sarstı çaresizlerden yükselen incecik bir inilti sessizlikler seslerle yarışırken                                                                                                                                               Tüm sıkıntılar paylaşıldı kozmopolit bir sokakta sokakların ötesinden yayılıyor bir zeytin kokusu eski evler birbiriyle konuşurken                                                                                                                                             
Tüm mefhumlarda tartışıldı karşıtların özleri,tüm karşıtları özleri sevgiye açılmalı belli belirsiz özler maveralarında bilinirken                                                                                                                                            Karanlıkta sonbahar esintileri akmaya başladı semavi şehirlerin ötesinden.tüm ötelerin berisinden                    Korkunç gürültüler yükselirken kainat enkazlarının ardından küçücük çocuklar gülümsedi sevgilere bir sonsuzluk nefesinden                                                                                                                                                  Kurtarılmaya çalışılan insanlık boğulurken beyhude meskenlerde,tüm meskenler dar geldi insanlara                 Karartılan umutların pençesinde savrulan insanlık iyilikleri dahi kötülükle kesti insafsızlık insanlar için bir yara                                                                                                                                                                Coşkun seller gibi hızla akan yaşamların persfektifinde sarsıldı insanlar,tüm insanlar arıyor hatılarında bir ara                                                                                                                                                                      Cürrümeşhut bir vaziyette kederlere yakalanan yaşamlar umutlarını kadife bir keseye sakladı,insanlar hatırladı umutlarını ara sıra                                                                                                                                       Karanlıkta sonbahar esintileri serinletmeye başladı kalender kaldırımları esnaf tezgahlarını sarstı ara sıra                                                                                                                                                                        Kendiliğinden gerçekleşen hadiseler gibi telaşlıydı insanlığın ruh halleri,insanlar bihal olmuşlardı sükunet  araya araya                                                                                                                                                   Küllerini arayan bir pervane duygularının tesiriyle mahpus olmuşken yüreğine bakışları dönüşmüştü deruni bir aya                                                                                                                                                                             Karlar altında kalmış sanki sonbahar yaprakları öyle çaresiz,karanlıkta tüm yazları okşayan bir sonbahar esintisi                                                                                                                                                            Kötülükler altında yıpranmış dünya muhtaç kendisini kurtaracak iyiliklere,iyilikler dünyanın kurtarıcı sesi        Tüm seslere yansıdı aynı zamanda bir sonsuzluk hüzmesi,sonsuzluklar seslerde paylaşıldı,tüm sesler yaşamın izi                                                                                                                                                                       Tüm hatıralar hayat buldu sonsuzluk hüzmelerinin gölgesinde,soldan sağa beliren gölgeler pes tınıların tizi                                                                                                                                                                                   Tüm sonlar başlangıçlarını araladı bir şehrin geri kalmış bulvarında,tüm başlangıçlar sonlarının sanrısı           Karanlıkta sonbahar esintisi tüm sokakları arşınladı çıkmaz sokaklara ulaştı                                             Karanlıkta sonbahar esintisi tüm karşıtları karşıtladı yakıcı sonsuzluğa bulaştı.....                                                                                              
( Karanlıkta Sonbahar Esintisi başlıklı yazı ercaga tarafından 21.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.