Canım babam. Huzur kokulum tek aşkım. Ne oldu bize babam. Ayrılıklar mı girecek araya.Söylesene babam. Küçük kızın nasıl dayanır. Küçük bedenim şimdiden çok yoruldu babam. Kızlar en çok babalarını severmiş ya belli etmesem de ben seni çok seviyorum babam. Bırakıp gitme sende beni. Herkesleşme babam. Gitme babam. Sana doyamadan gitme. 17 yaşımda hayatımın en güzel çağında bırakıp gözyaşlarıma boğma beni babam. RABBİM'E şükürler olsun ki sen benim babamsın. Allah'ım daha almasın seni benden. Daha yaşayacağımız bir sürü 17 sene daha olsun babam. Ben sana daha doyamadım. Bırakma beni. Küçük kızın her gün senin acı çektiğini görünce onunda canı acıyor babam. Mis kokulum. Cennet kokulu babam.  Küsmeyeceğim  kızamıcağım kırılamıyacağım tek insan. Canım babam sen hep benimle kal olur mu ben hep senin kokunu huzur olarak bileyim. Sen hep benim ilk ve son aşkım olarak kal. Biliyorum babam. Sende üzülüyorsun. Ama üzülme olur mu. Sen hep bizimle olacaksın. Sen daha beni evlenirken göreceksin torunlarını seveceksin baba. Herşeyim. İçimin acısını kimse anlayamaz biliyorum. Çok korkuyorum. Baba seni kaybetme korkusuyla uyanıyorum her gün. Ve uyanır uyanmaz tekrardan açıyorum ellerimi semaya. "Allahım babamı benden alma daha yaşıyacağımız paylaşacağımız çok şey var "diyorum. Farkında olmadan gözyaşlarım boncuk gibi süzülüyor yanaklarımdan. Babam ,tek gerçeiğim seni kırdıysam beni affet olurmu. Bilirim kızarsın bana ama kıyamazsın sen. Çünkü babaların büs büyük kalbi vardır. Sen beni affet babam. Küçük kızın seni üzdüyse affet beni. Bu küçük kızın seni çok seviyor babam. Unutma olurmu. Sen hep benim yanımda ol. Ve bir kez daha gözlerimden süzülüyor yaşlar. Ve gine açıyorum ellerimi semaya defalarca dua ediyorum Canım babam...

                                                          

( Canım Babam başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 6.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.