Bir insan ne kadar hata yapabilir ki?
Kırılan kalplerin haddi, hesabı olmadan?
Burkulan yüreklerin cevabı bulunmadan?
Cevapsız kalan sorular çözülmeden, ne kadar hata yapabilir ki?

Bölünen uykularımız, akan göz yaşlarımız kimsenin umrunda olmadı hiç.
Herkes menfaati için kiminin kalbini kırarken bu fani dünyada.
Kimileri ise gerçek aşkı bulmak için kaybolup gitti bu yollarda.
Zor olanı başarmaktan kaçınmazken herkes kimse kolayı seçmedi.

Kimileri nefret etti bir çoğundan, bir çoğu ise sırılsıklam aşık oldu.
Gel gör ki gidilen bu yolun sonu her zaman ki gibi aynı sonuca vardı.
Aşkı heves sananlar yüzünden yollar karıştı kalpler kırıldı.
Ve hiç biri tamir edilmek için uğraşılmadı...

Çünkü; Bir Kalbi Kırmak Kolaydır, Fakat Tamir Etmek Bir Hayli Zor Olsa Gerek..!
( Bir İnsan Ne Kadar Hata Yapabilir Ki başlıklı yazı Sefa Keskin tarafından 30.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.