SEN VARSIN HAYAT İYİ Kİ

 

Hani çıkmaz yollarımız var ya hayatımızda… Veya hayatımız hep çıkmazlarda ya… Yolunda ne sonu gözükür ya, ne de yollarımız ahtapot kolsuz olmaz ya… Sağlı sollu yalpalayarak emeklediğimiz yollarımız var ya…

Karartılar başlar gözlerde… Perdeler inmeye, alacakaranlık kuşağı sesi inlemesi başlar… Bir kazma, bir küreklik boşluk ararız ya…

Tüm yaşanmışları 70’li yılların filmleri gibi korkusuzca ve çırılçıplak izleriz ya…

Bir nefes daha almak, bir önceki aldığımız nefese göre daha nefessiz bir hayat deriz ya…

Ne dersiniz gözümüz musalla taşında olmamız gerekiyor demi…

 

Yok be hayat… Kolay lokma değilim ben…

Azraile söyleyin bilet ertelemesi yapsın…

Kalan bir nefeslik ömrüm varmış ya…

O bir nefeslik ömrü paylaşacak bir gülüş var…

İyi ki var…

Sen varsın hayat iyi ki

 

Ali Özdemir

 

04.05.2013 – 20:16

( Sen Varsın Hayat İyi Ki başlıklı yazı Ali Özdemir tarafından 11/3/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.