Bir diyar ki aradı sonbaharını sonrasını kaybetmiş avam bir kıyıda                                                                             Bir hayat ki aradı yazını rengini kaybetmiş bir kumsallarda elleri silinen sonsuzlukta                                               Bir ölüm ki aradı hayatını şehrini kaybetmiş bir sokakta yüreği sıkışmış bir zamanın boşluğunda                           Bir şair ki aradı mısralarını sönmekte olan yürek ışıklarının ısıtıcı loşluğunda                                                            Bir alim ki aradı bilgileri,gezdi dolaştı bütün ülkeleri,sonunda kendi bedeniyle kavuşturdu bilgilerini bir sonbahar ikindisinde                                                                                                                                                     Bir cahil ki aradı bühtanlarını yeniden gezdiği viranenin kendini parçalayan yıkık penceresinde                               Bir cüretkar ki oynadı tüm kartlarını masaya,yıktı umutlarını,geçip gitmeyen zamanın silsilesinde                         Bir korkak ki aradı korktuklarını zamanın kaybolduğu bir mecliste,inledi pişmanlıklarının zerresinde                     Bir mütealli ki araştırdı ulaşmak istediği mefhumları sessizce tüm kavramların kavuşma vesilesinde                       Bir derbeder ki aradı kaşanesini dönüp dolaşıp sığındığı meskenlerde,irkildi tüm sessizliklerin kavuştuğu seste      Bir çocuk ki düşündü papatyaların sırrını kendi hayallerini sınırlayan küçücük bir köyde                                         Bir yaşlı ki düşündü papatyaların gün geçtikçe nasıl solduğunu,envai çeşit renkten renksizliğe geçişlerini             Tüm sesler ki düşündüler sessizliklerinin çoğaldığı anları kendi sergüzeştlerini,duydular ılık rüzgarların esişlerini Çocuğun ağzından papatyalarla ilgili son cümleler döküldü:                                                                                       Papatyalar ki gün geldiğinde yavaş yavaş masmavi gökyüzüne yükselirler                                                               Sinsi zemheriler geldiğinde ise içlerinde maviliklerle beraber solarlar,hızlıca yeryüzüne inerler.....      
( Yükselen Papatyalar başlıklı yazı ercaga tarafından 6.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.