Ben seni unutamadım..


Nasıl unutayım ki seni ;

Her sabah fotoğrafınla uyanırken ,

Her sabah beraber yürüdüğümüz o yollarda seni anımsayarak yürürken.

Nasıl unutayım..

Her okul çıkışında kıyıda köşede ben beklerim seni..

Sizi izlerim , onun seni öpmesini , sana sarılmasını , sana dokunuşunu , seni.. gözlerini, her şeyini izlerim.

En kötü yanımda bunu alışkanlık edindim. Ya da senin bağımlın oldum.

Ne günler geçirdik. Az mı ıslanmadık onca yağmurda.

Herkes kaçardı yağmurdan biz ise deliler gibi dolaşırdık yağmur altında.

Hiç unutmam bir gün baban görmüştü bizi, öyle telaşlanmıştın ki ben dahi sakinleştirememiştim seni.

Şuan onun yanındasın bense kağıt kalem başında. Senle dolduruyorum kağıtları. Boşaltıyorum bardakları..

 

Of of nerde şimdi o beni tutan ellerin , seni seviyorum dediğin dudakların..

Her rüzgar estiğinde, bir çift gördüğümde yine sen gelirsin aklıma.Ağlasam duyar mısın ki sesimi ? gelir misin yanıma ? 

Nasıl geleceksin ki o yataktan kalkıp , saçmaladım yine. Ha bu arada en çokta sarhoş olunca saçmalaman hoşuma giderdi.

Neyse sen yine o yataktasın ve ben hala unutamadım işte.

 

Ne senden vazgeçebildim ne de sensizliğe alışabildim.

Hatırlar mısın bir gece pencerenin altında uyuyakalmıştım.

Su dökmüştün üstüme kalkıp yatağımda yatayım diye.

Kaç kere def ettin beni o kaldırımdan.

Gözlerinden ayrı yaşadığım kaçıncı gecem bugün.

Beklide hiç bitmeyecek bu sevda sesim.

Sende kalkamayacaksın o düştüğün yataktan bana.

Tutamayacaksın artık elimden.

Gidiyorum ben uçsuz karanlığa , sensizlik aynasına..

Senin gibi yapamıyorum işte sadece gidiyorum diyebiliyorum ve sana yazıyorum. Kardeşlerime anlatıyorum bana yaptığın kahpelikleri , soruyorum onlara neden başka kollarda.. Unutamıyorum işte bana git başkasını seviyorum demeni. Gece seni seviyorum derken sabahı onun kollarında olduğunu unutamıyorum. Belki bir gün geri dönmek istersen ,

Hani söylemiştim ya yüzüne bakıp tekrar söylüyorum defol hayatımdan bir daha gelme.

 

İmza : Onur Tiren

( Ben Seni Unutamadım başlıklı yazı onurtiren tarafından 28.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.