* Hak etmeyene sevgi vermek sevginin israfıdır.

* Yaşam cesur olanların mücadele ettiği arenadır.

* Değerini bil ve sev ki; değerin bilinsin ve sevilesin.

* Yalan beyanlarla hafıza Kapasitenizi doldurmayın.

* Amacınıza ulaşmak için gayri ahlakiliğe başvurmayın.

* Korku ve endişelerinizi onun varlığına bıraktığınız, hayallerinizi gerçekleştireceğine inandığınız ve teslim olduğunuz bir eşiniz varsa siz huzurlardasınızdır.

* Her hangi bir sahada bir takım dereceler, o kişinin diğerlerinden daha akıllı ve zeki olduğunu göstermez. Kendi katagorilerine göre başka etkenlerinde dikkatten kaçırılmaması gerekir.

* Sevda, sevgi ve şefkatle merhamet içiçe kavramlardır. Ve çoğu zamanda tefrik edilememe olasığı vardır.

* Görmeden duymadan bazen hayallerde yaşamak; sevginizi teste yarar.

* Ödlekler sadece verilenle hayatlarını idame ettirir ve kadere sığınırlar.

* Mağdur ve şahit olmaktansa bazen olayda kahraman olmak gerekir.

* Tekrarı olmayan anların kıymetini bilin.

* Beklediğiniz ne ise geç ulaşmışsanız sımsıkı sarılın.

* Allah. İslam. Peygamberimiz ve kuran ! Gerisi kendilerine göre iktidar ve makam.

* Yaşamak mı ? El etek öpme. Yalakalık yapma. Çalma çırpma. Hak yeme. İnsan ol.. Bak ne kadar güzelmiş o zaman.. Gerisi yalan talan..

* Allah. İslam. Peygamberimiz ve kuran ! Gerisi kendilerine göre iktidar ve makam.

* Çekilse şerlerden eller ne temiz kalırdı avuçlar.

* Hiç yakışıyormu dünyanın kirleri avuçlara.

* Önce cümlenin öznesine bakın. Cümleler özneye göre kurulur.

* Nehrin akıntısına bırakırsan kendini, bilemezsin nereye sürükleneceğini.

* İnsanların birbirlerine emanet olduğu bilinse ; bu kadar rezil hayat yaşanmazdı.

* Do... Re... Mi... Esss!..Kalanı diğer alemde... Haberiniz ola.

* Hayata mahkumdu hikayeler. Kimi sahnelenir kimi hiç oynanmadan biter gider.

* Bir işi halletmeyecekseniz kişiye iyi davranın. Neticesinde kişi " ya çok iyi insan . iş olsa zaten yapardı." diye düşünecektir.

* Kolaydır hayali roman yazmak. Asıl zor olan yaşanmışlıkları yazmaktır.

* Amaçlarına ulaşmak için her yolu mübah sayanlar toplumda ömür boyu damgalı kalırlar.

* Karşısındaki kişiyi ikna için ; çocuklarının üzerine yemin edenler şahsiyet yoksunudur.

* Ederinin kuruş bile etmediği kişiye zaman ayırmak, belki diye el tutmak beyhudedir.

* Yalan...yalan... Yalan ! Gelir bir an ; bütün sözleri masal olan .

* Yollar ayrıldımı dost değil most kalınır.

*Yüreğine köle iken kaçıp gitmek intihardır.

( Yaaaşam Heybemden - 54 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.