* Kendinize güven duymadığınız olay ve konuların içine girmeyiniz.

* Ah bu harflerimiz yok  mu . Ağlatırda güldürür düşündürür de. Yeter ki kelime yapmasını becer.

* Şekilsiz , renksizdir yaşam bazen.

* Dert değil ders çıkarmalı insan başına gelenlerden.

* " canım feda ! " , " kurban olurum ! " diyebilirsiniz. Ama feda ve kurban olmadan o sevgi düşmüşse yüreklere önce yaşamak en iyisidir.

* Kimileri o tarafa kimileri gider bu yana.. Bir koşturmaca gün boyunca. Gidişlerin sonu belli ama.

* Eyvallahsız yaşamak için çok şey yaşamış , görmüş ve hisseler çıkarmış olmalısınız.

* Korkmayın, tasnifsiz tanıyın sevgiyi önce. Şekil değiştirirse sizde onayınız yoksa tavır değiştirin.

* Önce sevgiyi öğren. Gerisi gelir.

* Sevgi. ..Sevda...Üreme... Ya tersi? İşte orada bütün mesele.

* Sevgi nedir diye sorsan kem küm edecek ne kadar çok insan var.

* Sevgiyi taşımak ve sevdayı yaşayıp yaşatmak her yüreğin harcı değildir.

* Merhamet insana yardım ettirir; sevgi ise hayat verir.

*- Bir kitabın kapağına ve bir kaç sayfasına göre değerlendirme yapmanın bir ederi yoktur.

* Eleştirilerin kişisel saiklerle yapılması bir anlam ihtiva etmez.

* Bir konuda eleştiri yapmak için o konuda üst seviyede donanımlı olmak gerekir

* Herkese ,ne olursa ve her şeye "evet. " diyen kişinin şahsiyeti yoktur.

* Yaşadığımız her şey vaktin sandıklarında birikir.

* Ulaşmak istediğin tabloyu görmeden parçaları yerine koyamazsın.

* Anlık ilişkiler pazar tezgahlarında teşhirde.

* Zorla yaşanılan ve yaşatılan değildir sevdalar.

* Her anın hakkını verirse insan yorulmaz.

* Bitmeyecek sandığımız zamanın üzerine biner mükellefiyetler.

* Bazen bir nağmenin notalarında bazende bir kaç övgüye kapılır kaybolur insan.

* Sevgiye yapılan yatırımlar manevi risk taşır.

* Hayallerde hız tahditi yoktur.

* Bazı şeyler deşifre olup aleniyet kazandıktan sonra lehte ve aleyhte söylemler lafı güzaftır.

* Bir nefes sonrası ölümse; bu kadar ihtiras ve harisliğe ne gerek var ki be ademim...

* Bazı kadınlar eylül' de gelirler yanaklarında buket buket güllerle... Hazanda bahar yaşatırlar.

* Diyelim ki ; ben, sen ve o iyiyiz! Peki diğerleri kötüyse, " bana ne" mi diyeceğiz ?

* Başarılar azimkar olmak ve kendinizi disiplin altına almakta yatar

* Canınız ne kadar çekerse çeksin; kaptan mola vermedikçe çay içemezsiniz.

( Yaşam Heybemden -- 59 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12/16/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.