1 Mana Aleminin Gücü- Kısa Sözler 5 --

** Sevgi trafonuzu sıkça bakımdan geçirin ve daima faal olmasını sağlayın.

**Kendi pencerenizden baktığınızı öne sürerken; camını silmeyi, pırıl pırıl yapmayı unutmayınız. Veya camı kırınız sadece çıplak çerçeveden bakınız. Yoksa her şeyi kir pas içinde görürsünüz.

**Şayet yıllar önce bu gün içinde bulunduğum hal izlettirilmiş olsa idi; daha çok bağlanırdım hayata.

** Hayatın size sunduğu fragmanları değil finalini düşünerek yaşayın.

**Tepelere sürünereķ ve tırmanarak çıkar insan. Meşakkatini göze alamazsanız başaramazsınız. Bu bir kartalın kanatlarına sığınılarak oraya çıkmaktan daha kalıcıdır.

** Bazen çekilen sancı ve acılardan mutlu olur insan.

** Keşkeler hep pişmanlıklara gebedir. Keşke dememenin yolu baştan bulunmalıdır.

** Egosunu önde tutanlar asla tevazu içinde olmazlar. Onlar kendilerini hep doruklarda görürĺer.

** Analizci değilseniz yeni bir şey üretemezsiniz.

** Hayat sahnesinde oskarlık oyuncu da olsanız hüner sizin degildir.

** Bazılarımız herseyin kendi eksenimizde döndüğünü düşünüp gaflet içnde oluruz. Oysa ki bizler herseyin etrafıda doner dururuz.

** Düşünce ve fiirlerinizde inatcı olmak yerine seçenekli olursanız sonunda " keşke" leriniz daha az olacaktır.

** Düşünceler mi duygularımızı; duygular mı düşüncelerimizi yaratir ikilemini birakip duygulanmak ve ama hep düşünmek en gecerli yoldur.

** Ne yaparsak yapalım; hep bir yanımız ve bir şeyler eksik.

** Bellidir medet umulacak olan. O unutmaz yarattığını kimsesizliklerde. Seni hep biricik ve ehemmiyetli görür. Yeter ki dön yüzünü, yüreğini ihlas ve samimiyetinle. Sen onun katında daima önemlisin unutma.

** Sen bilerek var edilen, çevrendeki her şeye uyumu verilen insan ! Nedir bu kendinden bilmeler ?

** Istediği kadar dolsun gönlüme hicran; o benim gönlüm, misafir ederim.

** Mutlu olmak icin etrafinizi sevgi çemberı ile donatın.

** Gecenin günahları aydiñlandığında gün açığa çıkar birden. Ve tekrar karanlıklar hüküm sürer vicdanlarda ne kadar uzaklarda olunsa da.

** Bitmek üzere bugün de; dün ve evvelkiler gibi.. Yarın da , yarınlarda geçip gidecek... O halde mutluluklar kadar, acılar ve hüzünleri de kabulle yaşamalı insan.. Nasılsa geçip gidiyor işte zaman...

** Arada bir çekilin bir köşeye zihninizdeki parazitleri temizleyin.

** Hadi alın elinize fırçayı hayat tuvalinizdeki karmakarışık  renkleri toz pembeye boyayın.

** Başkasına değil kendinize yaslanın. Yaslandığınız olmadığında yığılıp kalabileceğinizi unutmayın.

** Hayalleriniz olsun ama o kadar çok peşine takılıp gitmeyin.

**Ölmek hakkı insanın, nasılsa gerçekleşir bir an. Ya yaşamak kan revan !

**Kimse yokken nasıl oldu insan ?

** Kırışık karmakarış bir ağ gibi yüzüm, nasıl ve ne zaman geçtin ömrüm.

**  Çığlık çığlıya ağlıyor kapanmakta karanlığa boyanmakta gözlerim.

** Yıllarım düşüp gitmiş yaşamda; arasamda bulunmaz ki dağların ardında.

** Öfke bir açığımız ve güçsüz  olduğumuzda başvurdugumuz bir davranış biçimidir.

** Hangi hendek çıkarsa çıksın karşınıza karşıya geçmeyi başarmalı insan

** Başınıza ne gelirse gelsin karşınızdakini suçlamak yerine önce kendinizi gözden geçirin.

** Seni anlatmak için başka harfler gerek bana.

( Mana Aleminin Gücü- Kısa Sözler 5 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.