Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 27.12.2016
Okunma Sayısı : 1395
Yorum Sayısı : 0
Koyun can derdinde, kasap ise et

Yaşadığımız çağ, dünya ve ülkenin temel sorunlarını gözlemlerken, iletişim imkanları, gönül ve gündemlerini, bu olumsuzlukları gidermeye yönelik kurgulamıyoruz ki, sorunlar daha da artmakta.
Herkes kapısının önünü temizlese, yaşadığımız kent daha temiz olur misali.

Dün izlediğim açık oturumda, katılımcı güzel bir örnek verdi. Hatırımda kaldığı kadarıyla aktarmaya çalışayım :

İki arkadaş, havanın da güzelliğini bahane ederek, bir yaz günü, deniz kenarına çadır kurarlar. Maksatları geceyi orada geçirmektir.
Derken uykuya daldıklarında gecenin ortasında biri uyanır ve diğerini de uyandırır.
Aralarında şu konuşma geçer :
- " baksana, gökyüzünde ne görüyorsun?"
-" ay ve yıldızları görüyorum, ne kadar güzel.tam bir şiir yazma ilham atmosferi, iyi de sen beni bunun için mi uyandırdın"
-" çadır çalındı oğlum çadır, sen ise şiir ve ilham peşindesin"

Çalınan bir çadır hikayesi, yaşamımızda çok şeyi özetliyor aslında.

27.12.2016
Ali Rıza Malkoç
( Koyun Can Derdinde Kasap İse Et başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 27.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.