HELALİM DEMEK

 

Helalim demek;

Kadın ve erkeğin birbirlerine söz vermeleridir..

Kutsal ailenin temelini oluşturma sözüdür…

Yaratılış gereği, insanlığın devamını sağlamaya dönük ailenin yapı taşlarını oluşturma sözüdür…

 

Helalim demek;

Erkek ve kadının birbirlerine sözüdür…

Namus sözüdür…

Erkek için bir başka kadın, kadın için başka bir erkek haramdır…

 

Helalim demek;

Erkek kadını sonsuz bir sevgi ile sevme sözüdür…

Kadın da erkeğini sonsuz bir sevgi ile sevme sözüdür…

 

Helalim demek;

Erkek ve kadının…

İyi ve kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta,

Her anını, her halini paylaşma sözüdür…

 

Helalim demek;

Aşkı… ölçüsüz, boyutsuz, mekansız, sınırsız ve sonsuz bir aşk ile sevme sözüdür…

 

Helalim demek;

“Seni seviyorum” kelimesini tam anlamıyla yaşatabilmek, yaşayabilmek sözüdür…

 

“sol yanın”

 

Ali Özdemir

17.08.2013 – 23:18 

( Helalim Demek başlıklı yazı Ali Özdemir tarafından 8.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.