Nereye gidersen git banadır dönüşün.Bu günde böyle senden bir parça benden bin paramparça.Ve yine yaşıyorum biraz özlem biraz daha ve bir sürü şey işte.Ne kadar söylersem o kadar olurmu.Olmazlarımı oldur, olurlarımı öldür.Ben imkansız sevdim imkansızı değil kalbimde sızını sevdim çoğu zaman ve hiç gelmeyişini.Seni beklemeyi değil senden vazgeçmemeyi sevdim.Senden vazgeçmek kolaydı insan değilmi haklısın insaf.Benden geçip gitme diyemem gitmişken tekrar gidilmez zaten.Bir tek kalmakta yetmez.Ben kaldım senden bir parça.Beni sorarsan bir yapboz düşün binlerce parçası.Hepsini birleştir şimdi ama son bir parçası eksik olsun.Nasıl güzelmi tek bir parçasıda olmasa kusursuz gözüküyor diyebiliyormusun.Haklısın kusursuzluk değil mesele.Zaten sen benim en büyük kusurum değilmisin.Sensiz yarımım eksik bir parçaya muhtaç.Şikayetim değil yokluğun, varlığın şükrüm olur sadece.Hiç gelme diyemem belki bir gün biter bu bekleyişlerde.Gelmeyişler ne kadar çoksa bir o kadar eksilir belki... 

( Haklısın İnsaf başlıklı yazı yoksul yazar tarafından 17.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.