Yuvarlansın adın boşluklara,tüm zamansızlıklarda sen varsın                                                                                 Zamansızlıklar hatırlasın adını,tüm anılarda la-mekan sen varsın                                                                        Anılar, tüm zamanları titreten bir saniyenin saatlerle mücadelesi                                                                       Anılar boylu boyunca gölgelerin arkasından ilerlesin, ilerlesin tüm zamanlar adının arkasından                          Tüm zamanlar tekrarlasın adını,yuvarlansın adın boşluklara                                                                                Tüm sözcükler son nefesleriyle bildirsinler adını sımsıcak cümlelere                                                                    Tan vakti sayıklasın adını puhu kuşları,sokaklar hatırlatsın ismini sersefid kaldırımlara                                    Adım adım yaklaşsın bahar gökyüzünün avuçlarına,ulaşsın terennümün engin deryaların sonrasına              Yuvarlansın adın boşluklara,tüm boşluklar loşluklarda adını ansın                                                                    Yalnız, yalnızlıklardan yalnızca bitevilikten kurtulan ismin yansın                                                                   Yalnız şiirler adım adım sonlandırsın adını,bazı adlar değiştirecektir hayatını                                               Yalnızlardan taşan bir damla meydir adın,tesiriyle sonrasız masalar sallansın                                                       Tüm zamanlar tekrarlasın adını,yuvarlansın adın boşluklara............                              
( Yuvarlansın Adın Boşluklara başlıklı yazı ercaga tarafından 2.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.