VI

        …

 

     İstesek de istemeksek de Trump hepimizi ilgilendiriyor. Darbe ve terör soplarının yanında Dolar sopası ile de Türkiye’yi hizaya getirmek için çaba sarf ediyorlar. Reyting silahşorları baronlarına hizmet için vardır.

 

     Savaşların burada olması bir tesadüf sonucu değildir. Normal bir hayatta tesadüfle, tesadüfen karşılaşamazsınız. Çünkü tesadüf diye bir şey yoktur. Oyun kapımızın önünde kuruluyor ve bizim de seyirci olmamızın imkânı yoktur.

 

     Ele geçirecekleri ülke Türkiye olunca, her cepheden saldırıyorlar. Bizi köle olarak tutmak için ısrardan asla vazgeçmeyeceklerdir.

 

     İster Avrupa, ister Rusya, ister ABD-İngiltere ekseni ile kurulacak dengenin içinde Türkiye’de vardır. Bu iş Türkiye’siz olmayacaktır. Türkiye’yi yanına alanın Ortadoğu’da rakipsiz olacağını onlar bizlerden çok daha iyi biliyorlar.

 

     Trump; Rusya ve Türkiye’yi safına almak istiyor, CİA karşı çıkıyor. Ayrıca Rusya’nın aynı safta olmasına İngiltere karşı çıkıyor.

 

     En son Büyük Patronlar kulübü olan Bilderberg toplantısında ki özel gündem maddesi Türkiye ve Rusya idi. Eski CİA başkanı ‘Türkiye ile Rusya yakınlaşır ise Ortadoğu’da herkesin işi zora girer,’ diyordu.

 

     Erdoğan uçak krizinden dolayı Putin’le ilişkileri düzelten mektup göndermesinin hemen akabinde Büyük Patronlar 15 Temmuz darbesi öncesi Vatikan’da bir araya geldiler. Tarih daha ileride olmasına rağmen, Türkiye-Rusya yakınlaşma olunca plan erkene çekildi. Bu işi bozmaya devam etmek için CİA-NATO tarafından Karlov’u öldürme ihalesi İngilizlerin MI6’ya ihale edildi.

 

     Verilmek istenen mesaj şuydu. Rusya’ya ‘Türkiye ile ittifak olursan, sen de canlı bombalarla yaşamak zorunda kalırsın.’ Türkiye’ye ise ‘NATO’dan yani kapı kulluğumuzdan çıkmayı aklından bile geçirme… Kalbini söker alırız.’ Ayrıca Türk halkına ise ‘Polisine çok güvenme, içinizdeki adamlarımızın sayısını ve gücünü öğrenme şansınız yok…’

 

     Gerisi malum… Yakınlaşma arttı, daha da artacak…    Temkinli, tedbirli ve kırılgan olarak…

 

     ‘Türk-Rus işbirliği yanına Arapları da alırsa, Amerikan Rüyasının boşa çıkacağından’ korkuyorlar. Bunu bilerek geliyorlar. Aklımızı ve kalbimizi alıp, ‘Sizi yaşatalım’ diyorlar. İçimizden birileri de buna dünden razı…

 

     CİA başkanı geldi. Rusya misilleme yapıp Al-Bab’daki topçu birliğimizin bulunduğu binayı vurarak hem düşen uçağın intikamını aldı. Hem de Türkiye’ye bir nanik yaptı. Filler tepişecek de ot ve çiçeklerin hali ne olacak? Denge nerede ve nasıl duracak? Dün sağ-sol olayları, bu günkü FETÖ, yarın başka bir isim altında saldırmaya devam edecekler.

 

     Sıkıntılarımız olmayacak mıdır? Elbette olacaktır. Sizce bu kadar önemli bir ülkede sıkıntının olmaması mümkün müdür?

 

     Onun içindir ki, içeride ve dışarıda kazanıldığı takdirde zaferler çok önemlidir.

 

     Netice itibarıyla; Türk-Amerikan ilişkilerini zaman ve ortaya çıkan yeni koşullar belirleyecektir. Trump’ın buyurgan tavrı Türkiye ile ilişkileri germesi de ihtimal dâhilindedir. Dünya barışı, ekonomik ve siyasi istikrar açısından ciddi riskler taşımaktadır. Obama’nın Ortadoğu’da çok pasif kalmasının olumsuz neticeleri net olarak görülmektedir.

 

     Türkiye onun bunun ne dediğine, ağzının içine bakmasına gerek yoktur. Bizim Amerikan ve Avrupa kriterlerine ihtiyacımız yoktur. Biz onların ne kâfir olduklarını, ne hilelerle yatıp kalktıklarını büyük tecrübelerle öğrendik. Kendi politikalarımızı belirlemeli, öncelikle ülkesinin ve milletinin menfaatleri doğrultusunda güçlenerek büyümeye devam etmelidir. 

 

     …

Ant-100217

     ...devamı var... 

( Trump Ve Ortadoğu-6 başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 25.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.