1 Kıyamet Saati



Fanisin der gibi, kar yağıyor genç saçlara


Fakir, fukara, evsiz, barksız, yetim, açlara


Başında elmas, olsa da altından taçlara…


Tınlamıyor, “neymişim!” diyene aklı sıra


Terazide eşitçe tartıyor dışarıda!


 


Yaşadığını sorup, kalbinde seçeceksin


Ölçüp tartıp da kendi kendine biçeceksin


Kim eleştirse artık gülüp de geçeceksin  


Kar lapa lapa yağsa, kalp olmalı Hira’da


Kar, “Oku!” mesajıdır, tartıyor dışarıda!   


 


Hani demeli nedir kıyamet, şu saati


Var mıdır bir delili olsak ya kanaatli!


İşte yağıyor, bir bir tartıyor cemaati


Düşünce açılıyor toprak, yanıyor çıra


Ak neymiş gösteriyor, yatıyor dışarıda!


 


Saat dediğin pusat düşen kar taneleri


Korkuyla soldururken dondurur haneleri


Donatıyor merakı en sağlam kaleleri…


İsteyen Münafığa, peygamber verse hırka


Şerri karlarda örtmez, artıyor dışarıda! 



Saffet Kuramaz


 


 


… Müslüman için korkunç olan ölüm değil, ölümün şeklidir. Allah'a-Sevgiliye kavuşmaktır bizlerdeki tek gaye... İnsan ne zaman öleceğini bilir mi ki? Allah bizi böylesi belirtilerle Rab ismiyle terbiye ediyor. Esas korkmamız gereken, öldükten sonra amelimiz ile varınca Allah'ın gazabına uğramak olmalıdır. Düşünsenize 3 gün sonra öleceksin yahut kıyamet kopacak deselerdi, bu dünyada yaşam devam eder miydi? Kıyametin veya ölümünün ne zaman geleceğini düşünmek yerine yaşamı Allah’ın istediği şekliyle devam ettirmeye gayret edelim. Ama asla da kıyamet veya ölüm gerçeğini de unutmayalım.

 

Hangi görüşten olursak olalım, vatan için birlik ve kardeşliği tesis etme zamanıdır bundan gayrısı artık...

 


( Kıyamet Saati başlıklı yazı safdeha tarafından 16.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.