Atatürk diyor ki:"Tarihini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar. "
Düşünüyorum da biz Atatürk 'ü anlamamışız, sorsanız hepimiz Atatürk' çuyuz. 
Bir gerçeği göremiyoruz, on yıllardır CANIM TÜRKİYE 'm üzerinde bir takım ülkelerin hayalleri var. Kurtuluş Savaşı döneminde yarım kalmış başaramadıklari şeyleri başarma çabasındalar.
Geriye dönüp bakarsak eğer her dönemde bazen ağır, bazen kıl payı az bedellerle atlattık bazı olayları. 
Biz anlamıyoruz ama onlar tarihi çok iyi bildikleri için birden üzerimize gelmeye cesaret edemiyorlar. Onun yerine ağır ağır ağaçkakan gibi bu ülkeyi bitirmeyi amaçlıyorlar. 
Bir ara İngiliz asıllı bir Alman tutuklanmış elleri kelepçeli nezarete götürülürken gazetecilere dönüp bozuk şivesiyle "Baskılar bizi durduramaz!!" diyordu
Sen kimsin geri zekalı bu ülkeyi kurtarmak sana mı kaldı!!!!
Bazı şeyleri zamanında görmemiz gerekir. Bu topraklarda yaşayan hiç kimsenin bu vatanı parçalamak istediğini asla düşünmüyorum ama görüş farklılıkları olabilir. Bunun için şiddet gerekmiyor, savaş gerekmiyor. 
Son günlerde yaşadıklarımıza bakıyorum aklım almıyor bu kadar hızlı ve benzer olaylar arka arkaya nasıl meydana geliyor? 
İşte hemen geriye bakıyorum, tarihi düşünüyorum buna benzer demeyeceğim  aynı olaylar yaşanmış ve CANIM TÜRKİYE 'm cehenneme çevrilmiş. 
Sorun var, elbette ki olacak ama bu sorunlar birbirimizi yiyerek çözülmez bilakis düşmanlarımızın ekmeğine yağ sürer. 
Hemen yine ATATÜRK' ün sözleri geliyor aklıma :"Fikirler topla tüfekle yok edilmez! "
Burada yazılı ve görsel başına şüphesiz çok büyük görev düşüyor, siyasilere de aynı şekilde...
Sonra da bizlere... 
Konuşmamız lazım, bir olay üzerinde okumadan araştırmadan yorum yapmamanız lazım. 
Sırf" Aaaa...ne çok şey biliyor " desinler diye bu ülkeyi kimsenin karıştırmasına izin vermememiz gerekiyor.
Referanduma  az bir zaman kaldı belli ki ortalığı karıştırmaya çalışanlar var, bizim buna alet olmamamız lazım. 
Ben çok değişik kaynaklardan olayları okuyor ve gözlemliyorum.
İnanın birbirlerinden farkı yok; biri bir tarafı savunuyor diğeri karşı tarafı..
"Peki bunda ne var normal bir durum bu !" diyebilirsiniz ama kullanılan dil karşı tarafı kışkırtıyor.
Bir gün evetçiler tartaklanıyor, öbür gün hayırcılar...İşin kötü yanı halkımız olayları yalnızca kendi gibi düşünem bir kanaldan izlediği için karşı tarafı göremiyor .Bu çok kötü bir tavır ve ben bu münferit diyebileceğimiz saldırıları yapanları şiddetle kınıyorum.
Bu ülkede özgürlük var: bırakın herkes özgürce düşüncelerini ifade etsin, sonra da sandıklara gidelim çoğunluk ne diyorsa onu kabul edelim.
DEMOKRASİ BUDUR! 
Bırakalım CUMHURİYET YAŞASIN.

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Atatürk Ü Hala Anlayamadık başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 7.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.