Kuşlar hürriyeti bağırırlar sonsuz ağaçlara doğru                                                                                                       Sonsuz ağaçlar eğilirler  Ege'den yükselen imbad rüzgarına doğru..                                                               Rüzgarlar ki söylenmemiş sözcüklerin mütercimidir                                                                                               Kuşların sonsuzluğu geceler boyu rüzgarları sorguluyor                                                                                             Sorgulanan geceler üzgün meskenlerin rehinidir                                                                                                   Tüm rehinler hürriyeti bağırırlar tutsak kuşlar misali kafeslerinden..                                                                     Esaretleri yenmeye kuşlar kaçmaya çalışıyorlar bedbin sokaklardan.                                                                          Sokaklardan gelen sayhalar  ulaştı semaya,ürkek kaldırımlardan                                                              Kaldırımlar ki gizli kalmış sevdaların zoraki mümessilidir                                                                              Sapsarı papatyalar yükselir sessizce kaldırımların maverasından                                                                   Kuşların sonsuzluğu kaldırımlardan yükseler sayhaları dinliyor                                                                     İnsanlar yaşamayı yaşarken terk ediyor sokakları çekiliyor  evlere                                                                       Evlere sığamaz ki bedenleri,bedenler sokakların gri aynası                                                                                     Aynalar narsist duygulara gebe,atılıyor dilleri lal olan bedellere                                                                             Kuşların sonsuzluğu zifiri karanlıklardan,mavilikleri ayırıyor...         
( Kuşların Sonsuzluğu başlıklı yazı ercaga tarafından 5.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.