**Bir kişi hakkında gıyabında konuşmak yerine, alenen yüzüne konuşmak erdemli davranıştır.

** En etkili terapi yöntemi.yazmaktır. Çığlıklarınızı satırlara dökün, huzuru yakalarsınız.

** Hep ölümü bekler insan aslına bakarsanız.Ama unutmak içinde yaşar gider işte..

**Çeşitli frekanslardan gelen cızırtılı sese değil; içinizdeki sese açın kulağınızı.

** İyice arttı insan müsveddeleri. Ya temize çekmeli ya da atmalı şehrin çöplüğüne..

** İyiliği,merhameti ve sevgiyi düstur edinirseniz ; talan edilir yüreğiniz .

** Müşkül bir şeyi kabullenmek ; psikolojik travmaları önler.

** Vicdanınız size düşmansa; doğruyu bulma şansınız vardır hala.

** Başkalarını ikna için değil; kendiniz için and için.

**Kan bağları ; sevgi, saygı daim ilgi ve başarılardan gurur duymak ve çöküşlerde elinden tutma bağları ile kuvvetlendirilmedikçe sadece aile kütüklerinde kalır.

** İnişli çıkışlı bir hayat ; herşeyin yolunda gittiği bir hayattan daha çok yaşama bağlayıcıdır.

** Tesadüf yoktur hayat yolunda. Vesile olmak herkesin boynunda.

** Çalan, çırpan hırsızların genellikle rahat hayatları vardır..Sebebi ise; alın teriyle helal yaşayanları baştan çıkarmakla memur olmalarıdır. Onlar; ahlaklı insanların imtihan ve testleridir.

** Kleptomonikler ; her sahada itina ile çalma çırpma işini becerirler ve bununla tatmin olurlar.

** Çeşitli vesilelerle hatırlıyorsa insan; unutmak zor olduğundandır.

** Bütün mesele çıkmaz yollarda; hanımefendi ve beyefendi kalmaktır. Onlar eli öpülesidirler.

** " işim var. Çok yoğunum.. Zamanım yok. " ve benzeri mazeretler düşünülmüş, taktiksel " üzerime düşsün. Kıymetim artsın " varyasyonlarıdır. Genellikle tuzağa düşülecektir.

** Herkes sonsuzluğa koşmaktadır aslında; hiç farkına varmadan.

** Gönlünüzde barındırmadığınız kişiye, kim olursa olsun işim düşer diye mürailik yapmayın.

** " Biz her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık ." Mimar Allah, mühendis kul. O halde ha gayret !

** Kan bağı takdir-i ilahi; gönül bağı ise iradidir.

** Görünüşe değil yüreklere göre verilen kalite belgeleri esas olmalıdır.

** Önce kendini tanımayan insan; piyasada çok gülünç duruma düşer inan.

** Allah'a kul olan ; asla insana kul olmaz.

** Atınızı birilerinin üstüne sürdüğünüzde etrafa zarar vermeyin.

** Elektrik alma , verme ; insan vucudunun trafo halidir. Oysa yürekten hissetmek sevdanın adıdır.

** Başkasının kayığına binen ; kaptana tabidir.

** Bazen kendi kendimize; bazen de el alem yok eder hayallerimizi.

** Sevgisizlikten biten nefret dolu gönüllere; usanmadan sevgi tohumları ekilmelidir.

( Yaşam Heybemden - 70- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 17.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.